Lennot  Hotellit  Autovuokraus  Laivat  Seuramatkat  Matkatoimisto
 
 
 
 
 
 
 

 




 UUTISHAKU
  Hakusana:
 
  Uutiset ajalta:
  -
 
   
 
 Mediatiedot
 Information in English
 


Finnair yhteistyöhön kiinalaisen JD.com -verkkokaupan kanssa 26.10.2017
250 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää

Finnair aloittaa yhteistyön Kiinan johtaviin verkkokauppoihin kuuluvan JD.comin eli Jingdongin kanssa. Finnair on ensimmäinen kansainvälinen, ei-kiinalainen lentoyhtiö, joka avaa verkossa tehtävien lentovarausten lippulaivakaupan JD Travel -alustalle vuoden 2018 alussa. Yhteistyöhön kuuluu myös tarjouskampanjoita sekä kanta-asiakasyhteistyötä.

JD Travel on yhden Kiinan suurimman verkkokaupan matkailupalvelualusta, jonka asiakaskuntaan kuuluu yli 250 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää.

JD.com on sekä Kiinan suurin verkkokauppayritys että suurin kiinalainen vähittäiskauppias liikevoitolla mitattuna. Sen tavoitteena on tarjota kuluttajille paras mahdollinen verkkokauppaostoskokemus. JD tarjoaa kuluttajille ylivertaisen ostoskokemuksen käyttäjäystävällisen verkkosivuston, natiivien mobiilisovellusten sekä WeChat- ja Mobile QQ -pikaviestinten avulla. JD.comilla on Kiinan suurin verkkokauppojen tilaustenkäsittelyinfrastruktuuri. JD.com-verkkokaupalla on seitsemän tilauskeskusta ja 335 varastoa, jotka kattavat 2 691 maakuntaa ja aluetta Kiinassa. JD.com on Nasdaqin sadan suurimman yrityksen listalla sekä maailmanlaajuisesti suurimpien yritysten Fortune Global 500 -luettelossa.

‚ÄĚYhteisty√∂ on Finnairille merkitt√§v√§ virstanpylv√§s. Se osoittaa, kuinka Finnair haluaa tarjota kiinalaisille asiakkailleen lis√§√§ paikallisia vaihtoehtoja ja lokalisoituja palveluita. Osana yhteisty√∂t√§ kanta-asiakkaat voivat my√∂s k√§ytt√§√§ ristiin Finnair Plus - ja JD Travel -bonuspisteit√§‚ÄĚ, kertoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha J√§rvinen.

‚ÄĚYhteisty√∂mme ja yhteisten matkailuresurssien integrointi Finnairin kanssa on t√§rke√§ askel kansainv√§listen matkailumarkkinoiden kasvun ja kehityksen tiell√§‚ÄĚ, kertoo JD.com-verkkokaupan lifestyle- ja matkailuosaston toimitusjohtaja Feng Sun. ‚ÄĚYhteisty√∂mme avaa Finnairille mahdollisuuden tarjota palveluja yrityksemme 250 miljoonalle k√§ytt√§j√§lle. Se avaa n√§in uusia mahdollisuuksia merkitt√§v√§ll√§ ja edelleen kasvavalla markkinalla.‚ÄĚ

‚ÄĚViimeisen kymmenen vuoden aikana Finnairin strateginen painopiste on ollut Kiinan-markkinoilla. Finnair on nopeasti kasvamassa suurimmaksi ja suosituimmaksi eurooppalaiseksi lentoyhti√∂ksi Euroopan ja Kiinan v√§lisess√§ liikenteess√§. Finnair avaa toukokuussa 2018 suoran reitin Nanjingiin, joka on Finnairin seitsem√§s kohde Kiinan markkinoilla‚ÄĚ, kerrotaan yhti√∂st√§. (EH)




3 SEURAAVAA UUTISTA:

Finnish Travel Galan ‚ÄĚYleis√∂n suosikki‚ÄĚ ‚Äď√§√§nestys on k√§ynniss√§ 29.06.2018
Valitse suosikkisi eri kilpailukategorioissa ja vaikuta äänestämällä

Norwegian avaa kaksi uutta reittiä Helsingistä 27.06.2018
Tel Aviviin ja Gdanskiin suorilla lennoilla ensi syksynä

Matkailu- ja Ravintolapalvelut MaRa uskoo loppuvuoden näkymiin 26.06.2018
Alan yritysten myynti kasvoi kolmisen prosenttia ensimmäisellä kvartaalilla