Lennot  Hotellit  Autovuokraus  Laivat  Seuramatkat  Matkatoimisto
 
 
 
 

 




 UUTISHAKU
  Hakusana:
 
  Uutiset ajalta:
  -
 
   
 
 Mediatiedot
 Information in English
 


Finnair yhteistyöhön kiinalaisen JD.com -verkkokaupan kanssa 26.10.2017
250 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää

Finnair aloittaa yhteistyön Kiinan johtaviin verkkokauppoihin kuuluvan JD.comin eli Jingdongin kanssa. Finnair on ensimmäinen kansainvälinen, ei-kiinalainen lentoyhtiö, joka avaa verkossa tehtävien lentovarausten lippulaivakaupan JD Travel -alustalle vuoden 2018 alussa. Yhteistyöhön kuuluu myös tarjouskampanjoita sekä kanta-asiakasyhteistyötä.

JD Travel on yhden Kiinan suurimman verkkokaupan matkailupalvelualusta, jonka asiakaskuntaan kuuluu yli 250 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää.

JD.com on sekä Kiinan suurin verkkokauppayritys että suurin kiinalainen vähittäiskauppias liikevoitolla mitattuna. Sen tavoitteena on tarjota kuluttajille paras mahdollinen verkkokauppaostoskokemus. JD tarjoaa kuluttajille ylivertaisen ostoskokemuksen käyttäjäystävällisen verkkosivuston, natiivien mobiilisovellusten sekä WeChat- ja Mobile QQ -pikaviestinten avulla. JD.comilla on Kiinan suurin verkkokauppojen tilaustenkäsittelyinfrastruktuuri. JD.com-verkkokaupalla on seitsemän tilauskeskusta ja 335 varastoa, jotka kattavat 2 691 maakuntaa ja aluetta Kiinassa. JD.com on Nasdaqin sadan suurimman yrityksen listalla sekä maailmanlaajuisesti suurimpien yritysten Fortune Global 500 -luettelossa.

”Yhteistyö on Finnairille merkittävä virstanpylväs. Se osoittaa, kuinka Finnair haluaa tarjota kiinalaisille asiakkailleen lisää paikallisia vaihtoehtoja ja lokalisoituja palveluita. Osana yhteistyötä kanta-asiakkaat voivat myös käyttää ristiin Finnair Plus - ja JD Travel -bonuspisteitä”, kertoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen.

”Yhteistyömme ja yhteisten matkailuresurssien integrointi Finnairin kanssa on tärkeä askel kansainvälisten matkailumarkkinoiden kasvun ja kehityksen tiellä”, kertoo JD.com-verkkokaupan lifestyle- ja matkailuosaston toimitusjohtaja Feng Sun. ”Yhteistyömme avaa Finnairille mahdollisuuden tarjota palveluja yrityksemme 250 miljoonalle käyttäjälle. Se avaa näin uusia mahdollisuuksia merkittävällä ja edelleen kasvavalla markkinalla.”

”Viimeisen kymmenen vuoden aikana Finnairin strateginen painopiste on ollut Kiinan-markkinoilla. Finnair on nopeasti kasvamassa suurimmaksi ja suosituimmaksi eurooppalaiseksi lentoyhtiöksi Euroopan ja Kiinan välisessä liikenteessä. Finnair avaa toukokuussa 2018 suoran reitin Nanjingiin, joka on Finnairin seitsemäs kohde Kiinan markkinoilla”, kerrotaan yhtiöstä. (EH)




3 SEURAAVAA UUTISTA:

SMAL valitsi hallituksen vuodelle 2018 28.10.2017
Syyskokous pidettiin vastauudistuneessa hotelli Sveitsissä Hyvinkäällä

Helsingin Laatumatkat lopetti toimintansa 28.10.2017
JTB Finland ja Japaninspesialisti kokivat saman kohtalon

Finnair haastaa Slushin osallistujat kehitystyöhön 27.10.2017
”Uusia tapoja Finnairin digitaalista asiakaskokemuksen parantamiseen”