Lennot  Hotellit  Autovuokraus  Laivat  Seuramatkat  Matkatoimisto
 
 
 
 
 
 

 




 UUTISHAKU
  Hakusana:
 
  Uutiset ajalta:
  -
 
   
 
 Mediatiedot
 Information in English
 


Finnair aloittaa lentolippujen myynnin WeChatissä Kiinassa 16.11.2017
"Ensimmäisenä eurooppalaisena lentoyhtiönä käyttöön WeChat Pay"

Finnair aloittaa ensimmäisenä eurooppalaisena lentoyhtiönä lentolippujen myynnin suoraan virallisen WeChat-tilinsä kautta Kiinassa. Samalla Finnairin WeChat-tilin kautta ostetut lentoliput voi maksaa kätevästi WeChat Pay-maksumenetelmällä.

Finnairin asiakkaat voivat hakea Finnairin lentolippuja, varata lentoja ja maksaa ostoksia WeChat -tilin kautta ja maksaa ne WeChat Payn maksumenetelmällä. Asiakkaat pysyvät samalla palvelualustalla koko varausprosessin ajan, mikä parantaa käyttökokemusta.

"Kiina on yksi tärkeimmistä markkina-alueistamme, ja haluamme olla siellä, missä asiakkaammekin ovat. Lipunmyynti WeChatissa ja WeChat Payn käyttöönotto ovat tärkeitä toimia, joiden avulla voimme palvella asiakkaitamme paremmin tällä nopeasti kasvavalla markkina-alueella", kertoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen.

Aiemmin tänä vuonna Finnair avasi virallisella WeChat-tilillään kiinalaisille asiakkaille tarkoitetun chat-palvelun, joka on auki päivittäin klo 9.00-18.00.

WeChat on kiinalaisen Tencentin kehittämä sosiaalisen median mobiilisovellus. Vuonna 2011 julkaistu sovellus on noussut yhdeksi suurimmista erillisistä pikaviestisovelluksista. WeChatillä on kuukausittain yli 963 miljoonaa aktiivista käyttäjää. Se tunnetaan sovelluksena, johon siihen sisältyy monenlaisia toimintoja ja alustaratkaisuja, muun muassa erittäin suosittu mobiilimaksupalvelu.(EH)




3 SEURAAVAA UUTISTA:

Suomen Liikematkayhdistys ry FBTA keräsi aktiivinsa syyskokoukseen 25.11.2017
FBTA:n puheenjohtajana 2018 jatkaa VR-Yhtymän Jaana Arvo

Thomas Cook Northern Europe - yhtiöllä ennätystulos 22.11.2017
Tjäreborgin liikevoitto nousi 7,4 miljoonaan euroon

Huippukokki Tommy Myllymäki on Finnairin Signature Chef 2018 22.11.2017
Ruotsalaiskokki suunnittelee business-luokan nimikkomenut