Lennot  Hotellit  Autovuokraus  Laivat  Seuramatkat  Matkatoimisto
MATKA19
 
 
 
 
 
 

 




 UUTISHAKU
  Hakusana:
 
  Uutiset ajalta:
  -
 
   
 
 Mediatiedot
 Information in English
 


Finnairilta uusi digipalvelu aluksi Kiinan, Singaporen ja Hongkongin markkinoille 21.09.2018
”Panostus, jonka myötä kansainväliset asiakkaat löytävät matkailumme helmet”

Finnair tuo kansainvälisille asiakkaille alkuvuonna 2019 uuden digitaalisen palvelun, jonka kautta Suomen matkailun helmet ovat helposti löydettävissä, ostettavissa ja paketoitavissa yksilöllisiksi ja elämyksellisiksi kokonaisuuksiksi. Finnair kutsuu nyt suomalaisia matkailutoimijoita mukaan kehittämään aitoja, kestävän kehityksen mukaisia ja laadukkaita matkailuelämyksiä ja tuomaan ne tehokkaasti kansainvälisten asiakkaiden ostettaviksi uuden digipalvelun avulla.

Finnair on kesän aikana testannut palvelun prototyyppiä Singaporessa, Hongkongissa, Australiassa, Iso-Britanniassa ja Yhdysvalloissa.

”Palaute palvelusta ja mukana olleista elämyksistä oli todella rohkaisevaa,” kertoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen. ”Uuden palvelun brändi tulee olemaan Finnairista erillinen, mutta me toimimme tässä yhteen vetävänä voimana, ja tuomme projektiin koko digiosaamisemme ja kansainvälisen myynti- ja markkinointiverkostomme.”

Ensimmäiseksi uusi palvelu viedään Kiinan, Singaporen ja Hongkongin markkinoille vuoden 2019 ensimmäisellä neljänneksellä.

Matkailupalveluiden digitalisointi on keskeisessä roolissa matkailuteollisuuden kehittämisessä, sillä yhä useampi kansainvälinen matkailija etsii, suunnittelee ja ostaa matkansa verkossa tai mobiilipalveluissa. Hyvänä esimerkkinä on Islanti, jossa lukuisten matkailutoimijoiden tarjonta on tuotu asiakkaiden helposti ostettaviksi Bokunin kehittämän digitaalisen alustan päälle, joka toimii matkailuelämysten digitaalisena inventaariona. Bokunin alusta on taustalla myös Finnairin kehittämässä uudessa palvelussa.

”Suomessa on upeita matkailuelämyksiä ympäri vuoden, mutta ne pitää saada helpommin asiakkaiden ulottuville. Uskon, että yhdessä toimimalla saamme matkailusta Suomen talouden vahvan tukijalan”, Järvinen sanoo. ”Aitous, kestävä kehitys ja laatu ovat avainsanoja, kun etsimme elämyksiä mukaan uuteen palveluun.” (EH)




3 SEURAAVAA UUTISTA:

SAS avasi suoran Tukholma-Oulu –yhteyden 06.11.2018
Neljästi viikossa

Vain kolmasosa museokävijöistä on miehiä 06.11.2018
Tunnetut suomalaiset haastavat #miehetmuseoon!

Finnairille uusi Premium Economy -luokka kaukolennoille vuonna 2021 06.11.2018
ATR-koneiden matkustamot uusitaan 2019