Matkamessut esittelee kahden viikon ajan kotimaan matkakohteita kesän kiinnostavimmalla digitaalisella matkailualustalla. Esille pääsevät Matkamessuille ilmoittautuneet kotimaan kohteet niin tarjousten kuin ohjelman muodossa. Matkamessujen kesäkuun pop up on avoinna Matkamessujen verkkosivuilla 16.-30.6.2020.
Pitkän kevään ja koronaviruksen myötä voimaan astuneiden matkustusrajoituksien jälkeen matkailutoimiala Suomessa valmistautuu kesän matkailijoihin. Matkamessut tarjoaa ensi tammikuun Matkamessuille jo ilmoittautuneille kotimaan toimijoille mahdollisuuden käynnistää kesäkausi vauhdikkaasti Matkamessujen kaksi viikkoa kestävässä virtuaalisessa kesäkauden aloituksessa.
”Järjestämme Matkamessujen kesäkauden aloituksen virtuaalisesti, ja kutsumme kaikki messuille osallistuvat yritykset ja toimijat esittelemään kohteidensa nähtävyyksiä ja palveluita. Kevät on ollut kotimaan matkakohteille haasteellinen, ja haluammekin omalta osaltamme mahdollistaa kaikkien aikojen kotimaanmatkailun kesän. Tavoitteemme on, että Matkamessujen kesätarjonnasta jokainen löytäisi ainakin yhden kotimaan helmen jossa vierailla kesällä”, Matkamessujen myyntiryhmäpäällikkö Anna Suominen kertoo.
Matkamessujen kesäkausi avataan Matkamessujen verkkosivuilla tiistaina 16.6. ja luvassa on kohteiden ja yritysten esittelyjä, erilaista ohjelmaa sekä houkuttelevia tarjouksia. Juhannuksen merkeissä verkkosivuilla ja Matkamessujen sosiaalisen median kanavissa jaetaan matkavinkkejä ja nautitaan keskikesän valosta. Kesän inspiroivin virtuaalinen mansikkapaikka on avoin Matkamessuille osallistuville kotimaan toimijoille sekä kaikille kuluttajille ja median edustajille.