Nyt matkakaupan kentässä taas tapahtuu. Yhtenä ensimmäisistä myynnin, markkinoinnin ja PR:n suuryritys Aviareps järjesti marraskuisen Roadshown eli kasvotusten workshopin, jossa kunnian aloittaa sai marraskuun 22. päivänä Suomi ja Helsinki. Kierros jatkuu 23.-24. marraskuuta Tukholmaan ja Kööpenhaminaan. Aviareps muuten toimii peräti 48 eri maassa 67 toimistonsa voimin.
Aviarepsin lipun alla tietoa jakamassa ja tuotteitaan promoamassa oli iso kirjo erilaisia matkakaupan, lentoliikenteen ja majoituselinkeinojen yrityksiä monelta suunnalta maailmassa. Paikalla oli matkailun edistäjiä kaukaisemmista Brasiliasta, Tansaniasta, Sri Lankasta kuin vaikkapa lähinaapureitamme Virosta, Latviasta sekä eurooppalaisilla etäisyyksillä Unkarista, Kroatiasta, Maltalta jaTeneriffalta. Mukana oli mm. hotelliyksiköidensä määrällä maailman suurin majoitus- ja matkatalo Marriott: 7600 hotellia, 30 hotellibrändiä 131 maassa palvelevat mm. Marriott Bonvoy –loyalty –ohjelman puitteissa jopa 120 miljoonaa kanta-asiakasta. Suomessa on nykyisellään kolme Mariott –hotellia: Helsingissä hotelli Katajanokka Tribute Portfolio–brändin alla ja hotelli U14 Autograph Collection- brändin alla. Tampereella toimii Courtyard by Mariott Tampere City.
Lentoyhtiöitä roadshowssa oli useita: airBaltic, Condor, Sri Lanka Airlines sekä Sun Express, Ethiopian ja Air Mauritius. Aviareps edustaa pohjoismaisten toimintojen puitteissa useita muitakin lentoyhtiöitä.
Roadshow toteutui tiivistahtisena workshopina, jossa kuulijoina ja oppia saamassa olivat matkakaupan ammattilaiset. Sofia Future Farm aivan keskellä Helsinkiä Kauppatorin ja Suurkirkon välissä tarjosi oivat ja arvokkaat, jopa juhlavantuntuiset puitteet tapahtumalle.
Kuva:
Marraskuisen Aviareps Roadshown takana olivat Aviarepsin pohjoismainen johtaja Tapani Kauhanen Tukholmasta (vas.), Kristina Collin Suomen toimistosta sekä Aviarepsin Suomen maajohtaja Minna Lahtinen . Kuvassa mukana (oik.) myös Marriottin maailmanlaajuisten hotellituotteiden Suomen myyntipäällikkö Ville Marjamäki.