Rooli muuttuu myynti- ja markkinointiyhtiöksi
Vuonna 1994 perustettu Tournee-matkatoimistoketju siirtyy käyttämään Töölö Partner -tunnuksia. Muutoksen myötä Tournee -liikenimi poistuu käytöstä ja ulkoinen ilme muuttuu vihreästä Töölön punaiseksi. Ketjuyhtiö Töölö Partners Oy on vuoden 2002 alusta ollut Töölön Matkatoimisto Oy:n tytäryhtiö. ”Brandimuutoksen yhteydessä ketjuyhtiön toiminnan painopiste siirtyy hallinnosta myynnin ja markkinoinnin edistämiseen”, sanoo toimitusjohtaja Juha Kumara Töölön Matkatoimistosta. ”Yritysmielikuvan merkitys kasvaa koko ajan. Uudistus antaa ketjun toimistoille mahdollisuuden hyödyntää entistä paremmin Töölön ydinosaamista eli matkanjärjestäjäosaamista ja -tarjontaa.”
Töölö Partners jakeluverkosto käsittää yhteensä 27 myyntipistettä eri puolilla Suomea. Sen vuosimyynti on noin 130 miljoonaa euroa. Töölö Partners Oy:n toimitusjohtajana jatkaa Salon Matkaplazan omistaja ja toimitusjohtaja Heikki Peisa. (EH)