”Laadukkaan asiakaspalvelun virtuaalityöskentelymalli”
Kaleva Travel on voittanut Vuoden laatuinnovaatiopalkinnon ensimmäisenä matkailualan toimijana Suomessa. Palkinto myönnettiin Kaleva Travelin kehittämästä ”Laadukkaan asiakaspalvelun virtuaalityöskentelymallista”.
Vuoden laatuinnovaatio -kilpailun järjestää Suomen Laatukeskus tavoitteena lisätä Suomessa syntyvien innovaatioiden määrää ja tasoa. Kilpailulla myös kannustetaan suomalaisia organisaatioita laadun ja toiminnan kehittämiseen.
Kaleva Travelin toimitusjohtaja Virpi Paasonen kerto kehitetyn toimintamallin myötä tehokkuuden parantuneen jopa 25 %.
”Toimeksiantojen hallinta ja sen myötä asiakaspalvelun laatu, mutta myös taloudelliset tulokset ovat parantuneet. Kaleva Travelin myynti om kasvanut kolmen viime vuoden aikana 100 miljoonaa euroa. Viime tilikauden tulos parani 32 %”, sanoo Paaseonen.
Matkaviikko liittyy onnittelijoiden joukkoon Kaleva Travelin saamasta merkittävästä julkisesta tunnustuksesta ja laatupalkinnosta! (EH)