Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Lufthansa lanseeraa uuden Italia -tuotemerkin

Posted on 27.11.20085.1.2019 by Eero Havia

Lufthansan luotettavuutta ja laatua italialaisin maustein

Lufthansa lanseeraa Italiassa tänään 27.11. uuden Lufthansa Italia -brändin. Uudessa lentoyhtiössä on perinteisiä Lufthansa arvoja, luotettavuutta ja laatua italialaisin maustein.

Lufthansa Italia käynnistetään kuuden 138-paikkaisen A319-koneen laivastolla helmikuussa 2009 alkavin lennoin Milanosta. Lufthansa perustaa oman italialaisen lentoyhtiön, jolle se hakee myös oman liikennöintiluvan, Air Operator Certificaten (AOC).

Ensimmäiset lennot lennetään Milanosta (Malpensa) Barcelonaan ja Pariisiin (Charles de Gaulle) 2.2.2009 alkaen.

Neljä viikkoa myöhemmin käynnistyvät Milanosta lennot Brysseliin, Budapestiin, Bukarestiin ja Madridiin. Maaliskuun lopulla kesäaikataulukauden myötä avataan myös Milano – Lontoo (Heathrow) sekä Milano – Lissabon.

Matkustamomiehistöksi Lufthansa palkkaa italialaisia lentoemäntiä ja stuertteja, jotka tarjoilevat italilaisia herkkuja lennoilla. Myös koneiden sisustuksissa pyritään hienostuneesti ilmentämään italialaisuutta. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Aamukahvit

Uusimmat artikkelit

  • Hotel Kämpin laajennusosa on valmis 22.5.2025
  • Turkkilaisen keittiön makujen viikko käynnistyi 21.5.2025
  • Tilastokeskus: Matkailun kokonaiskysyntä Suomessa 16,6 miljardia euroa 21.5.2025
  • Finnair suunnittelee ennätysmäärän Lapin-lentoja ensi talvena 20.5.2025
  • Finnairin matkustamohenkilöstön työehtoihin neuvottelutulos 19.5.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus