”Palvelun laatu tärkeää”
Matkatoimisto Helin Matkat, omistaja Heli Rajamäki, avaa uuden toimiston Helsingin keskustaan maanantaina 11.1.2010.
Jyväskyläläisen Heli Rajamäen (os. Siekkinen) vuonna 1984 perustaman ja omistaman yrityksen liikevaihdosta jo nyt noin 80 % tulee muualta kuin Keski-Suomesta. Heli Rajamäki sanoo asiakkaidensa ajaneen usein mm. Helsingistä saakka Jyväskylään vain ostaakseen matkan. ”Palvelun laatu on meille tärkein asia. Nyt myös Etelä-Suomessa asuvat asiakkaamme saavat henkilökohtaista palvelua läheltä”, lupaa Heli Rajamäki.
Uusi toimisto avataan kolmen ammattilaisen vahvuudella osoitteessa Snellmaninkatu 15.
Helin Matkat ei pyri määrällisiin, vaan laadullisiin tavoitteisiin. ”Kun työntekijät ovat tyytyväisiä ja ilmapiiri on iloinen, se näkyy myös ulospäin”, kertoo toimitusjohtaja ja Helsingin toimiston vetäjä Lea Simpanen.
”Palvelualalla ei menesty masentuneella henkilökunnalla. Mielestäni toiminnassa pitää aina olla kollektiivista hyvää – ei voi vain kerätä omaa hyötyä ja ajatella yhtä napaa”, kertoo Heli.
”Meillä ei lyödä matkaesitettä kylmästi eteen, vaan suunnitellaan matka asiakkaan kanssa yhdessä, olipa kyseessä sitten häämatka, perheloma tai seikkailumatka viidakkoon”, kiteyttää Simpanen.
(EH)