SMALin koulutuspäivään 11.6. ehtii vielä
Osa matkailualan yrityksistä sai kiitosta toiminnastaan tuhkapilvikriisin aikana. Osa sai kritiikkiä – osin ansaitsematonta.
Toimiva viestintä on kriisissä ensiarvoisen tärkeää. Mitä ja miten viestitään medialle? Entä suoraan asiakkaille?
Kriisitilanteessa syntyy helposti kolhuja yrityksen maineeseen. Kuinka maineen lommot oiotaan? Kuinka ne vältetään ennalta?
Suomen matkatoimistoalan liitto/Smalser Oy järjestää aiheesta maksullisen koulutustilaisuuden:
KRIISIVIESTINTÄ JA MAINEKRIISISTÄ SELVIYTYMINEN
Helsingin Ostrobotnialla pe 11.6. klo 8.30-14.00
Vielä muutama osanottaja ehtii ilmoittautumalla viimeistään maanantaina 31.5.
Tilaisuudessa puhuvat:
Pentti Salonen, viestintäkouluttaja, PuroSalonen Oy:
Huonot uutiset – kuinka ne kerrotaan oikein?
Tom Christides, viestintäjohtaja, Blue1:
Blue1 ja tuhkapilvi: ajankohtainen kriisiviestintäcase
Pekka Aula, professori, Helsingin yliopisto:
Voiko maine lentää kuin tuhka tuuleen? Mainekriisit ja niistä selviytyminen
Lisätietoja koulutuksesta ja ilmoittautumislomake löytyvät osoitteesta http://www.smal.fi/index.php?175
Suomen matkatoimistoalan liitto / Smalser Oy
Nyt on syytä kiireesti ilmoittautua!
(EH)