Loppuvuodesta julkistetaan myös uusi identiteetti
Finnair tarjoaa maksutta käyttöön Applen iPad-laitteita Finnairin via Loungessa Helsingissä sekä tietyillä Hong Kongin -lennoilla marraskuussa.
iPadeihin on ladattu viihdyttävää sisältöä, kuten lehtiä, elokuvia, tv-sarjoja ja pelejä. Lisäksi laitteissa on saatavilla kymmeniä hyödyllisiä sovelluksia, mukaan luettuna Finnairin oma applikaatio, jonka avulla kerätään asiakaspalautetta sekä tuotekehitysideoita.
”Haemme jatkuvasti uusia, innovatiivisia keinoja tuotekehitykseemme. Finnair on ensimmäinen eurooppalainen lentoyhtiö, joka tekee oman iPad tutkimusapplikaation”, Finnairin markkinointijohtaja Jarkko Konttinen kertoo.
Finnair on panostaa yhä enemmän laatuun ja asiakkaiden kanssa yhdessä kehittämiseen. Syyskuussa lanseerattu Rethink Quality -hanke herättää keskustelua http://rethinkquality.finnair.com -sivustolla neljän Quality Hunterin johdolla. Lisäksi tuotekehitysideoita on kerätty Finnairin Facebook-sivulla osoitteessa www.facebook.com/finnair.
”Finnairin visiona on olla rohkeasti erottuva ja raikas lentoyhtiö. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme entistä elämyksellisempi asiakaskokemus, mihin myös loppuvuodesta julkistettava uusi identiteettimme tähtää”, Jarkko Konttinen jatkaa. (EH)