Kymmenet tuhannet kiinnostuivat heti Blue1:n uudesta ”työväenluokan” sankarista
Blue1:n eilen julkaisema video ”Letter to Ingvar” on saanut heti ensimmäisen vuorokauden aikana kymmeniä tuhansia katsojia.
Video kertoo Blue1:n liikematkustustuotteen uudesta inspiraationlähteestä ja kuinka Blue1 kävi naapurimaassa kutsumassa huonekalumiljardöörin ja tarkan markan miehen, joka ei eläessään ole lentänyt businessluokassa, testaamaan Blue1:n uutta Premium-luokkaa.
Kampanjan tavoitteena on lisätä Blue1 Premium -liikematkustustuotteen tunnettuutta paljon matkustavien keskuudessa ja kertoa, ettei Business-luokan palvelusta tarvitse maksaa tuhansia euroja.
”Kampanja on vasta alkuvaiheessa ja video on katsottu jo yli 20 000 kertaa ja vauhti vaan kasvaa”, kertoo Blue1:n markkinointijohtaja Kristiina Kukkohovi.
Video löytyy osoitteesta http://www.workingclass.fi
(EH)