Vapaa-ajan tarjonnan kasvu on SAS:n uuden strategian mukaista
SAS tarjoaa ensi kesäohjelman myötä asiakkailleen 21 uutta reittiä. Tässä valikoimassa on suosittuja matkakohteita, joiden tarjonta painottuu pohjoismaiseen kesälomakauteen.
”Monet liikematka-asiakkaistamme haluavat samaa täsmällisyyttä, palvelua ja hyviä hintoja myös silloin, kun he matkustavat vapaa-aikansa puitteissa”, perustelee SAS:n tuore konsernijohtaja Rickard Gustafson uutta tarjontaa.
SAS:n uusi tarjonta on Gustafsonin mukaan myös suoraa jatkumoa äskettäin lanseeratulle uudelle ”4Excellence” -strategialle. ”Me laskemme, että suuren osan tulevasta kasvusta tuo vapaa-ajan matkustus ja siitä SAS haluaa osansa.”
Uutuuskohteiden lisäksi Gustafson kertoo SAS:n lisäävän kesäliikennekaudella vuoroja useille kotimaan reiteille Ruotsissa ja Norjassa. (EH)