Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Tjäreborgin tavoittaa nyt kaikkina viikon päivinä sosiaalisessa mediassa

Posted on 29.8.201322.1.2019 by Eero Havia

Henkilökohtaista asiakasneuvontaa myös iltaisin ja viikonloppuisin

Tjäreborgin viime keväänä tekemässä asiakaspaneelissa (N = 1100) korostuu selvästi asiakkaiden toive laajemmasta asiakaspalvelusta SoMe-kanavien kautta.

Myös kotisivujen kävijätietojen perusteella iltaisin, viikonloppuisin sekä etenkin sunnuntaisin on pystyttävä tarjoamaan henkilökohtaista asiakaspalvelua.

Tjäreborgin asiakaspaneeliin vastanneista 78 % kertoo olevansa kiinnostunut Facebookin kautta tapahtuvasta asiakaspalvelusta ja lisäksi yli 50 % vastaajista pitää Twitteriä tulevaisuudessa mielenkiintoisena kanavana. Tutkimuksessa myös selvisi asiakkaiden liikkuvan SoMe-maailmassa tasaisesti kaikkina viikon päivinä aamusta iltaan kuitenkin selvästi aktiivisemmin ilta-aikaan.

Maanantaista 2.9.2013 lähtien Tjäreborgin asiakaspalvelun tavoittaa viikon kaikkina päivinä Facebookissa, Twitterissä ja Tjätissä. Asiakas tavoittaa matka-asiantuntijan maanantaista perjantaihin klo 9 – 21, lauantaisin klo 10 – 18 ja sunnuntaisin klo 14 – 22. Keskustelua voi käydä kanavasta ja asiakkaan toiveesta riippuen yksityisesti tai julkisesti yhdessä toisten asiakkaiden kanssa. Yhteensä viikon aikana asiakasneuvoja on tavoitettavissa 76 tuntia aikaisemman 42 tunnin sijaan.

Tjäreborgin matka-asiantuntijat palvelevat normaalin myyntiajan ulkopuolella Facebookissa, Twitterissä ja Tjäreborgin kotisivuilla olevan chat-toiminnon, Tjätin, kautta. Matka-asiantuntijat auttavat hyvin monenlaisissa matkustamiseen ja lomailuun liittyvissä kysymyksissä – ei pelkästään Tjäreborgin matkoihin liittyen.

”Asiakaspalvelu sosiaalisen median kautta on tätä päivää ja sen ansiosta voimme vastata asiakkaiden kysymyksiin aikaisempaa ripeämmin. Jotta toiminta sosiaalisessa mediassa on aidosti vuorovaikutteista, on yrityksen oltava tavoitettavissa myös iltaisin ja viikonloppuisin. Suomessa poikkeuksellisen laajat SoMe-asiakaspalvelun aukioloajat merkitsevät, että voimme tarjota matkustusvinkkejä juuri silloin kun niitä eniten kaivataan”, sanoo Tjäreborgin Online Manager Aarne Töllinen.

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Espanjalaisen ruokakulttuurin päivää vietettiin Helsingissä 7.6.2025
  • Viking Line konseptoi maailman suurimman sähköisen matkustaja-autolautan 7.6.2025
  • Lentoliikennettä riivaavat lakot horjuttavat suomalaista matkailualaa 6.6.2025
  • Kysyntä talven Alppi-matkoille vahvaa 6.6.2025
  • Da Vinci Genius -näyttely Tallinnan Telliskivessä on upea interaktiivinen elämys 5.6.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus