”Suneo Club ja Scene auttavat sopivan loman löytämisessä”
Finnmatkat avaa ensi kesänä kaksi uutta hotellikonseptia: Suneo Clubin ja Scenen. Nämä ovat ensimmäiset hotellikonseptit, jotka on kehitetty arvoperusteisen kuluttajakäyttäytymisen pohjalta, kerrotaan Finnmatkoista.
”Taustalla on kansainvälinen kuluttajasegmentointi, jonka perusteella on nyt muodostettu kaksi eri kuluttajaryhmille suunnattua konseptia. Suneo Club tarjoaa helppoa all inclusive -lomaa budjettitietoisille matkailijoille. Scene taas on erityisesti nuorille aikuisille suunnattu modernin tyylikäs hotellikonsepti”, kertoo Finnmatkojen tuotteista vastaava johtaja Pekka Antila.
Finnmatkoilla on nyt yhteensä yhdeksän eri hotellikonseptia perhehotelleista, vesipuistohotelleihin, aikuisille suunnattuihin hotelleihin ja sporttihotelleihin.
”Valikoimassamme on kaikkiaan noin 1200 hotellia. Tähän hotelliviidakkoon voi helposti netissä eksyä. Konseptien tarkoitus onkin auttaa asiakasta löytämään juuri hänen tarpeisiinsa sopiva loma. Esimerkiksi pienten lasten kanssa matkustavilla on usein melko erilaiset toiveet hotellin suhteen kuin esimerkiksi nuorilla kaveriporukoilla”, kiteyttää Antila.
Suneo Club -hotelleja tulee ensi kesänä Turkkiin, Ibizalle, Kyprokselle, Korfulle, Rodokselle, Kosille, Menorcalle ja Samokselle. Scene-hotelleja on tarjolla Mallorcalla, Ibizalla, Turkissa, Rodoksella, Kyproksella ja Korfulla.
(EH)