Saksalaisyhtiöllä innovatiivinen kilpailu ja Business-luokan kampanja
Lufthansa tuo Suomeen Anywake-applikaation, joka yhdistää maantietovisailun ja suomalaisten kiinnostuksen matkustukseen.
Anywake herättää käyttäjänsä satunnaisesti valitun kaupungin ääniin jostain päin maailmaa. Käyttäjän tunnistaessa kaupungin hän saa alennuksen Lufthansan lennoille juuri siihen kaupunkiin. Ilmainen applikaatio toimii iPhone- ja Android-puhelimissa. Tuotelanseerauksen yhteydessä käyttäjät voivat osallistua myös Lufthansan Business-luokan lentolippujen arvontaan: torkkua käyttäessä voi siis Business-luokan sänky lentää ohi.
Anywake on herätyskello, joka mahdollistaa matkustamisen sekä ajatuksissa että reaalimaailmassa. Sovellus herättää käyttäjän satunnaisesti valitun kaupungin ääniin. Sammuttamalla herätyksen ja arvaamalla kohteen oikein, herätetty käyttäjä saa alennuksen Lufthansan lennolle kyseiseen kohteeseen. Sovellus on ilmainen ja sisältää kaupungin ääniä Lufthansan yli 200 kohteen joukosta. Yhtenä aamuna ääni voi olla Miamista, toisena Riosta.
Ääninäyte kestää 60 sekuntia ja sisältää erilaisia vihjeitä kyseessä olevasta kaupungista. Vihjeet koskevat esimerkiksi kaupungille ominaista musiikkia, nähtävyyksiä tai tapahtumia. Ohjelman latauksen yhteydessä käyttäjä valitsee herätysäänen perusasetukset.
Alennusta lennosta ja mahdollisuus voittaa Business-luokan liput
Aina kun käyttäjä herää ja arvaa kohteen oikein, hän voittaa alennuskupongin. Jos käyttäjä tunnistaa 30.4.2014 mennessä vähintään viisi kaupunkia, hän voi osallistua Lufthansan uuden Business-luokan lentolippujen arvontaan. Business-luokan matkan voi voittaa vapaavalintaiseen Lufthansan uuden Boeing 747-8i-koneen kohteeseen. Lufthansan uusi Business-luokka tarjoaa täysin makuuasentoon säädettävän sängyn – täydellisen Anywake-herätyksen.
Applikaation voi ladata ilmaiseksi osoitteessa www.anywake.com ja kilpailu päättyy 30.4.2014.