Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Lufthansa sai 5 tähden Skytrax -lentoyhtiösertifioinnin

Posted on 5.12.201727.12.2018 by Eero Havia

Skytrax arvostaa ensiluokkaista laatua palvelussa ja mukavuudessa

Joulukuun 4.päivä 2017 ensimmäisenä lentoyhtiönä Aasian ulkopuolella, Lufthansa on saanut viiden tähden sertifioinnin brittiläiseltä Skytrax -tutkimuslaitokselta. Tämän palkinnon myötä Lufthansa pääsee harvojen ja valittujen 10 lentoyhtiön joukkoon, joille on myönnetty viisi tähteä. Skytrax on jo vuosia aikaisemmin myöntänyt viisi tähteä Lufthansan First Class – palvelulle, nyt koko yhtiö on saanut saman kunnian.

”Tämä palkinto on hyvin ansaittu tunnustus ponnisteluistamme tehdä Lufthansasta jälleen yksi maailman korkealuokkaisimmista lentoyhtiöistä”, kertoo Deutsche Lufthansa AG:n hallituksen puheenjohtaja Carsten Spohr. ”Olemme saavuttaneet paljon, tekemällä suuria investointeja koneisiimme, päivittämällä kaikki matkustamot, luomalla uusia digitaalisia palveluita, avaamalla uusia lounge-tiloja sekä parantamalla palveluamme niin maassa kuin ilmassa. Korkealuokkainen palvelu ja työntekijöidemme ammattitaito ovat taanneet Lufthansalle viidennen tähden,” Spohr jatkaa.

Skytraxin toimitusjohtaja Edward Plaisted vahvistaa: ”Lufthansalle 5 tähden lentoyhtiöaseman saavuttaminen ei ole pelkkä kunnianosoitus ensimmäisenä eurooppalaisena lentoyhtiönä, vaan myös selkeä tunnustus vuosien varrella tehdyille parannuksille, erityisesti asiakasrajapinnassa.”

Skytraxin testaajat tarkkailevat lentoyhtiöitä matkustajan näkökulmasta. Tutkittavaa lentoyhtiötä arvioidaan yli 800 kategoriassa, niin maassa kuin ilmassa. Näihin kuuluvat muun muassa palvelu lennolla, istuinmukavuus, tarjoilu, turvatoimenpiteet, verovapaamyynti ja monet muut palvelut. Skytraxille Lufthansan johdonmukaisuus ja jatkuva tuotteen modernisointi olivat merkittäviä syitä myöntää viides tähti. Esimerkiksi First-, Business-, Premium Economy- ja Economy –luokat on päivitetty kattavasti viime vuosina. Lentoyhtiö on myös laajentanut ravintolapalvelunsa First -luokasta Business-luokkaan, tehden palvelustaan entistä henkilökohtaisempaa.. Lufthansan uusi sovellus ja laajat digitaaliset palveluvalikoimat niin maassa kuin lennoilla vakuuttivat testaajat. Tavoitteena on enenevissä määrin käyttää digitaalisia vaihtoehtoja kehitettäessä uusia henkilökohtaisia tarjouksia ja palveluita Lufthansan asiakkaille.

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Air France–KLM:stä tulossa SAS:n enemmistöomistaja 4.7.2025
  • Tallinkin kesäkuun ja Q2/2025 matkustaja- ja rahtitilastot: Suomi-Viro-reitillä kasvua 4.7.2025
  • Uusiutuvan energian kestävyyslait voimaan 4.7.2025
  • Suomeen yli 91 MEUR EU-rahaa liikennehankkeille 4.7.2025
  • Valorunoja Espanjasta – valokuvanäyttely Helsingin Kansalaistorilla esittelee nykyarkkitehtuuria uudessa valossa 3.7.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus