Ajantasaista tietoa ja pääsy Lufthansa Group lentoyhtiöiden NDC API ratkaisuihin
Lufthansa kertoo tarjoavansa helpon rekisteröitymisen uudelle SPRK-varaus- ja palvelu-alustalle sekä palkitsevansa uudet palvelut käyttöönottavat kumppanit.
Matkatoimistot, yritysasiakkaat ja matkateknologiatoimittajat Suomessa saavat nyt paremman käsityksen suoramyynnin kanavavaihtoehdoista uuden verkkosivuston avulla.
Lufthansan uusi http://www.lhgroupairlines.com/ndc -verkkosivusto on osa New Distribution Capability eli NDC-kumppanuusohjelmaa, joka kokoaa yhteen tarjouksia, räätälöityjä sisältöjä ja ratkaisuja NDC API (Application Programming Interface) -rajapintoja hyödyntävälle alustalle.
Vapaasti käytettävissä oleva verkkosivusto tarjoaa Lufthansa Group -yhtiöiden kumppaneille ja asiakkaille teknisiä työvälineitä sekä hyödyllistä tietoa muun muassa NDC Smart Offer ja NDC Bonus -palveluista. NDC-sivusto sisältää myös kumppaneiden tuki- ja valmennusohjelmia.
Matkatoimistot, jotka ovat kiinnostuneita ilmaisesta SPRK-nimisestä NDC-ratkaisusta, voivat nyt rekisteröityä uudelle varaus- ja palvelualustalle. Rekisteröinti tapahtuu täyttämällä sivustolta löytyvä kaavake.
”Haluamme tarjota kumppaneillemme parhaat mahdolliset työkalut, joihin uusi NDC -kumppanuusohjelma ja sen verkkosivustokin kuuluvat. Jatkuvasti kasvava ryhmä kumppaneitamme globaalisti käyttää ja hyötyy jo NDC Smart Offer -palvelustamme”, kertoo Lufthansa-konsernin EMEA-alueen myynnin johtaja Stefan Kreuzpaintner.
Uusi verkkosivusto on saatavilla englanniksi ja saksaksi.