”Asiakastyytyväisyys nousussa”
Aikakauslehti Airline Business ja kanta-asiakasohjelmiin erikoistunut management-yhtiö Global Flight ovat palkinneet Air Berlinin Loyalty Award 2010 -palkinnolla.
Loyalty Award -palkinnot jaetaan vuosittain tunnustuksena huomattavista saavutuksista ja innovaatioista. Saksan toiseksi suurin lentoyhtiö sai palkinnon topbonus-kanta-asiakasohjelmaan uutena mukaan otetusta etutuotteesta ”Oma reittini”. Siinä Air Berlinin tasoasiakkaat saavat Euroopan sisäisellä suosikkireitillään kaksinkertaiset palkintomailipisteet.
Palkintotuomariston arvion mukaan Air Berlin on kehittänyt haasteellisen liiketoimintavuoden aikana tuoteuutuuden, jolla saavutetaan lisää asiakastyytyväisyyttä.
Air Berlinin asiakasuskollisuus- ja yhteistyöosaston johtaja Johannes Ganser vastaanotti 24.2. Kuala Lumpurissa tuomariston palkinnon lisäksi myös yleisöpalkinnon: ”Oma reittini -tuotteen ansiosta Air Berlinin asiakastyytyväisyys on huomattavasti lisääntynyt. Asiakkaamme arvostavat niitä etuja, joita Topbonus -kanta-asiakasohjelmamme on tuonut mukanaan.”