Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Air Berlinin kanta-asiakasohjelma Topbonus palkittiin

Posted on 25.2.201012.1.2019 by Eero Havia

”Asiakastyytyväisyys nousussa”

Aikakauslehti Airline Business ja kanta-asiakasohjelmiin erikoistunut management-yhtiö Global Flight ovat palkinneet Air Berlinin Loyalty Award 2010 -palkinnolla.

Loyalty Award -palkinnot jaetaan vuosittain tunnustuksena huomattavista saavutuksista ja innovaatioista. Saksan toiseksi suurin lentoyhtiö sai palkinnon topbonus-kanta-asiakasohjelmaan uutena mukaan otetusta etutuotteesta ”Oma reittini”. Siinä Air Berlinin tasoasiakkaat saavat Euroopan sisäisellä suosikkireitillään kaksinkertaiset palkintomailipisteet.

Palkintotuomariston arvion mukaan Air Berlin on kehittänyt haasteellisen liiketoimintavuoden aikana tuoteuutuuden, jolla saavutetaan lisää asiakastyytyväisyyttä.

Air Berlinin asiakasuskollisuus- ja yhteistyöosaston johtaja Johannes Ganser vastaanotti 24.2. Kuala Lumpurissa tuomariston palkinnon lisäksi myös yleisöpalkinnon: ”Oma reittini -tuotteen ansiosta Air Berlinin asiakastyytyväisyys on huomattavasti lisääntynyt. Asiakkaamme arvostavat niitä etuja, joita Topbonus -kanta-asiakasohjelmamme on tuonut mukanaan.”

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Hauskaa ja turvallista juhannusta 19.6.2025
  • Rovaniemelle uusi suora lentoyhteys Belfastista 19.6.2025
  • Helsinki-Vantaan uusi kartta sujuvoittaa kulkua lentoasemalla 19.6.2025
  • Matkailuala huolissaan jatkuvien työtaistelutoimien vaikutuksista kesän sesonkiin – ala kiittää lentäjien kiistan ratkeamista 18.6.2025
  • EPSI Rating-tutkimus: Viking Line ykkönen asiakastyytyväisyydessä 18.6.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus