Ajantasaiset, sujuvat tilannepäivitykset
Helmikuun toisena päivänä KLM lanseerasi KLM.fi -sivuilla ”My Account” -palvelun, jonka avulla asiakkaamme voivat säästää aikaa tallentamalla tärkeimmät tietonsa turvallisesti. ”My Account” -palvelun lisäksi AIR FRANCE KLM ”Connect” -palvelu välittää sujuvasti tiedot lentojen muutoksista ja matkatavaroista puhelimitse, tekstiviestein tai sähköpostitse.
Palvelut löytyvät osoitteista: www.airfrance.fi ja www.klm.fi
”My Account” -palvelun avulla matkustajat voivat tallentaa perustietonsa turvallisesti omalle tililleen eikä tietoja tarvitse syöttää erikseen jokaista lippua ostettaessa. ”My Account” on käytettävissä klm.fi -sivujen kautta ja mobiiliversio julkaistaan maaliskuussa 2012.
”My Account ja Connect -palvelumme muodostavat kokonaisuuden, jonka tehtävänä on säästää asiakkaidemme aikaa. Tämä erinomainen henkilökohtainen palvelu on tärkeä osa asiakaspalvelustrategiaamme”, sanoo Ruotsin, Suomen ja Baltian Aluejohtaja Noud Duyzings.
Air France KLM ”Connect” -palvelu on toiminut helmikuusta 2011 alkaen. Varausta tehdessään asiaakkaat ilmoittavat matkanaikaisen matkapuhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen. Palvelun tarkoitus on kertoa asiakkaalle tiedot esimerkiksi lentojen aikataulujen muutoksista ja lähtöportin vaihdoista matkan aikana.
”Kukaan ei ole täydellinen, kaikille lentoyhtiöille tulee ajoittain muutoksia lähtöaikoihin ja portteihin tai jopa lentojen peruutuksia. Me haluamme tarjota asiakkaillemme hyvää palvelua ja kertoa matkan varrella tapahtuvista mahdollisista muutoksista. Teemme aina parhaamme, jotta olisimme aikataulussa, mutta haluamme tarjota erinomaista palvelua asiakkkaillemme myös poikkeustapauksissa. Connect -palvelun avulla matkustajamme pysyvät aina ajantasalla”, sanoo Duyzings.