Työkalu verkkokaupan perustamiseen
Amadeus julkisti vuoden 2011 alkajaisiksi matkapalveluiden Amadeus ePower-verkkokauppatuotteen. Se tarjoaa pienille matkatoimistoille nopean, monipuolisen ja edullisen tavan myydä tuotteitaan verkossa. Suuremmille matkatoimistoille tai puhtaasti verkkokauppaan keskittyville toimijoille ratkaisu tuo lisäksi rajoittamattomat mahdollisuudet käyttöliittymän rakentamiseen ja muokkaamiseen.
”Asiakastarpeesta riippuen ratkaisu voidaan ottaa käyttöön hyvin vähäisillä muokkauksilla ja erittäin nopeasti tai täysin räätälöitynä kauppapaikkana. Räätälöinti mahdollistaa matkatoimiston erottautumisen kilpailusta sekä ainutlaatuisen käyttökokemuksen luomisen asiakkaalle”, sanoo Amadeus Finland Oy:n markkinointijohtaja Aleksi Issakainen.
Amadeus e-Power-ratkaisun kautta voidaan tarjota kaikki Amadeus GDS:n lentotarjooma, jonka sisältösopimukset kattavat kaikki Suomesta varatut lentomatkat, yli 60:n halpalentoyhtiön palvelut, 88 000 Amadeus-hotellia, vuokra-autoja, matkavakuutuksia sekä lähitulevaisuudessa jopa 240 000 hotellia aggregaattoreiden kautta. Nämä matkan osat voidaan hinnoitella erikseen ja niistä voidaan rakentaa erilaisia promootioita. Loppuasiakas kerää haluamansa elementit ostoskoriin ja maksaa kerralla matkansa.
Amadeus e-Power on varteenotettava vaihtoehto, mikäli matkatoimisto haluaa perustaa olemassa olevan liiketoimintansa tueksi verkkokaupan. Yhtä lailla ratkaisu on tehokas myyntityökalu puhtaalle verkkomatkatoimistolle. Sen ehdottomia vahvuuksia ovat joustavuus, mahdollisuus myydä laajalla skaalalla matkapalveluita sekä Amadeus-sisällön laatu ja vahva taustateknologia.