Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

BA siirtyy itsepalveluun kotimaan lähtöselvityksissä

Posted on 5.4.20063.1.2019 by Eero Havia

”Helppo ja nopea kenttäkokemus”

British Airways (BA) siirtyy itsepalveluun kotimaan lentojensa lähtöselvityksissä. Yhtiön Brittein saarten sisäisten lentojen lähtöselvitykset tehdään 25. maaliskuuta alkaen joko kentän itsepalvelupisteessä tai sähköisesti ba.com -sivuilla. Yhtiö sanoo uudistuksen tavoitteeksi valmistella muuttoaan keväällä 2008 Lontoon Heathrown lentoasemalle valmistuvaan Terminaali 5:een.

Muutosten tarkoituksena on tarjota lentomatkustajille mahdollisimman helppo, nopea ja stressitön lentokenttäkokemus.

”Yksinkertaiset ja nopeat lentokenttäpalvelut ovat kulmakiviä, kun BA valmistelee toimintojensa siirtämistä Terminaali 5:een. Tarvittavat uudistukset halutaan ottaa käyttöön jo hyvissä ajoin”, sanoo BA:n kaupallinen johtaja Martin George.

BA arvioi, että noin 80 % sen asiakkaista hoitaa lähtöselvityksensä itsepalveluna kevään 2008 terminaalin muuttoon mennessä. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Matkailuala huolissaan jatkuvien työtaistelutoimien vaikutuksista kesän sesonkiin – ala kiittää lentäjien kiistan ratkeamista 18.6.2025
  • EPSI Rating-tutkimus: Viking Line ykkönen asiakastyytyväisyydessä 18.6.2025
  • Tiina Vesterinen Aurinkomatkojen toimitusjohtajaksi 17.6.2025
  • IAU:n työtaistelutoimet jatkuvat 19.6. – 128 Finnairin lentoa perutaan 17.6.2025
  • Suomi ehkäisee matkailun haittavaikutuksia jo ennakolta 17.6.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus