”Helppo ja nopea kenttäkokemus”
British Airways (BA) siirtyy itsepalveluun kotimaan lentojensa lähtöselvityksissä. Yhtiön Brittein saarten sisäisten lentojen lähtöselvitykset tehdään 25. maaliskuuta alkaen joko kentän itsepalvelupisteessä tai sähköisesti ba.com -sivuilla. Yhtiö sanoo uudistuksen tavoitteeksi valmistella muuttoaan keväällä 2008 Lontoon Heathrown lentoasemalle valmistuvaan Terminaali 5:een.
Muutosten tarkoituksena on tarjota lentomatkustajille mahdollisimman helppo, nopea ja stressitön lentokenttäkokemus.
”Yksinkertaiset ja nopeat lentokenttäpalvelut ovat kulmakiviä, kun BA valmistelee toimintojensa siirtämistä Terminaali 5:een. Tarvittavat uudistukset halutaan ottaa käyttöön jo hyvissä ajoin”, sanoo BA:n kaupallinen johtaja Martin George.
BA arvioi, että noin 80 % sen asiakkaista hoitaa lähtöselvityksensä itsepalveluna kevään 2008 terminaalin muuttoon mennessä. (EH)