APG Finlandin ja Blue Ribbon Bags -yhtiön välinen yhteistyö on jo kantanut hyvää tulosta ja tyytyväisiä asiakkaita. Blue Ribbon Bags (BRB) tarjoaa ns. Peace of Mind -palvelun, joka auttaa matkustajia saamaan viivästyneet matkatavarat nopeammin. Riippuen ostetun palvelun hinnasta, BRB antaa asiakkaille tuntuvan 1 000 – 2 000 EUR korvauksen, jos matkatavarat eivät ole heillä 96 tunnin sisällä lennon laskeutumisesta. BRB korvaus ei sulje pois vakuutuksista saatavia korvauksia. Lentomatkustuksen sesonkien ja lentoasemien kiireiden vuoksi matkatavaroiden saapuminen asiakkaiden kanssa samalla lentokoneella ei aina suju odotetulla tavalla. BRB -palvelu kattaa jokaisen lennon, jokaisella lentoyhtiöllä, kaikkialla maailmassa. Palvelun hinta on joko 5 EUR, 7,50 EUR tai 10 EUR / varaus. Jos asiakkaalle ilmenee matkatavaraongelma hänen saapuessaan määränpäähänsä, hänen tulee ainoastaan lähettää 24 tunnin sisällä lennon saapumisesta BRB:lle teiltä saatu viitenumero sekä lentoyhtiöltä saatu seurantanumero. BRB aloittaa välittömästi matkatavaran jäljityksen ja asiakkaanne saa sähköpostilla, tekstiviestillä tai Whatsapp -viestillä tietoa seurannan jokaisesta vaiheesta. Asiakas säästyy soitoilta ja lukuisilta web -kirjautumisilta, joista harvoin löytyy vastauksia. Matkojen myyjät, lisätietoja: APG Finland Oy finland@apg-ga.com |