Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Blue1:n ”Ingvar-Premium” -kampanja saa huomiota

Posted on 17.3.201114.1.2019 by Eero Havia

Kymmenet tuhannet kiinnostuivat heti Blue1:n uudesta ”työväenluokan” sankarista

Blue1:n eilen julkaisema video ”Letter to Ingvar” on saanut heti ensimmäisen vuorokauden aikana kymmeniä tuhansia katsojia.

Video kertoo Blue1:n liikematkustustuotteen uudesta inspiraationlähteestä ja kuinka Blue1 kävi naapurimaassa kutsumassa huonekalumiljardöörin ja tarkan markan miehen, joka ei eläessään ole lentänyt businessluokassa, testaamaan Blue1:n uutta Premium-luokkaa.

Kampanjan tavoitteena on lisätä Blue1 Premium -liikematkustustuotteen tunnettuutta paljon matkustavien keskuudessa ja kertoa, ettei Business-luokan palvelusta tarvitse maksaa tuhansia euroja.

­”Kampanja on vasta alkuvaiheessa ja video on katsottu jo yli 20 000 kertaa ja vauhti vaan kasvaa”, kertoo Blue1:n markkinointijohtaja Kristiina Kukkohovi.

Video löytyy osoitteesta http://www.workingclass.fi

(EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Tämä surkeus vain jatkuu: Finnair peruu noin 100 lentoa 7.7. IAU:n työtaistelutoimien vuoksi 5.7.2025
  • Air France–KLM:stä tulossa SAS:n enemmistöomistaja 4.7.2025
  • Tallinkin kesäkuun ja Q2/2025 matkustaja- ja rahtitilastot: Suomi-Viro-reitillä kasvua 4.7.2025
  • Uusiutuvan energian kestävyyslait voimaan 4.7.2025
  • Suomeen yli 91 MEUR EU-rahaa liikennehankkeille 4.7.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus