Grand One -palkintoja myös muille matkailun toimijoille
Torstain iltana 21.3. jaettiin tämänvuotiset Grand One palkinnot Grand One gaalassa Helsingissä. Grand One on Suomen suurin ja merkittävin digitaalisen markkinointiviestinnän töille tarkoitettu kilpailu. Kilpailu on järjestetty vuodesta 1997 alkaen. Kilpailusta vastaa RE: Media Oy yhteistyössä Markkinointi & Mainonta -lehden kanssa.
Cabforce sai kilpailusta mainetta ja kunniaa pokkaamalla voiton paras kuluttajille suunnattu palvelu -kategoriassa. Raadin perustelut valinnalle kuuluivat seuraavasti:
”Todellinen kuluttajatarve löytää ihka uuden palvelun, joka on suorasukaisen helppokäyttöinen ja vaivaton. Palvelulla on selvästi kansainvälistä menestyspotentiaalia. Strategisesti älykkäästi partneroitunut palvelu. Suurien toimijoiden avulla pieni yritys pääsee oikeaan kohtaan kuluttajien matkailupolkua. Win win win syntyy mutkattomasta bisnesmallista, lisäarvosta partnereille ja kuluttajille riittävän edullisesta palvelusta. Palvelu mahdollistaa ministerikyydin meille jokaiselle.”
”Olemme luonnollisesti erittäin ylpeitä ja onnellisia saamastamme tunnustuksesta, sillä kilpailun taso oli tänäkin vuonna kova ja nousimme voittajiksi todella nimekkäiden ehdokkaiden joukosta”, sanoo Cabforce -kumppanuuksista vastaava johtaja Janne Stude.
Matkailualalla sujui muutenkin tämän vuoden kilpailussa hyvin. Cabforcen lisäksi Finnair pokkasi voiton ”Finnair – Excellence in Global Tactical visibility”, tuloksellisimmasta verkkokampanjasta.
VR sai kunniamaininnan ”Kuinka VR käänsi negatiivisen keskusteluilmapiirin tuloksia luovaksi digitaaliseksi markkinointikanavaksi” ja kunniamaininnan sai myös MEK, ”Lapland – The North of Finland”.
Myös Matkatoimistio Oy Area oli tänä vuonna finalistien joukossa parhaan B-to-B kampanjan sarjassa, mutta jäi tällä kertaa ilman palkintoa. Kaikki palkitut eri sarjoista näet osoitteessa: http://www.grandone.fi/voittajat