Finavian kehittämä MyFlight-palvelu tarjoaa matkustajille räätälöityä tietoa tulevasta lentomatkasta Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Tilaamalla palvelun sähköpostiinsa, voi lähteä matkaan entistä huolettomammin.
”Helsinki-Vantaalla matkustajia tervehtii uudistunut lentoasema, jossa asiakaskokemus on huomioitu pienimpiä yksityiskohtia myöten. Lentoasemalla on paljon uusia palveluita, myymälöitä ja ravintoloita erilaisiin toiveisiin ja tarpeisiin. MyFlight-palvelu tarjoaa personoidut vinkit lentoasemavierailusta nauttimiseen ja varmistaa, että matkaanlähtö on sujuvaa ja huoletonta”, kertoo Finavian markkinoinnista vastaava Anna Tuomi.
Palvelu tarjoaa matkustajille monipuolisesti tietoa matkaan lähdöstä sekä lentoaseman palveluista matkan eri vaiheissa. Matkan suunnittelun tueksi käyttäjät saavat sähköpostiinsa muun muassa lentomatkustajan muistilistan, lentoaseman kartan sekä ajankohtaista tietoa lentoaseman palveluista matkalla lähtöportille. Ennen lennon lähtöä palvelu muistuttaa koneeseennousun alkamisesta sekä mahdollisista muutoksista lennon lähtöajassa tai portin tiedoissa.
”Haluamme tarjota matkustajille kiireettömän kokemuksen lentoasemallamme. MyFlight-palvelu helpottaa matkan suunnittelua jo ennen lentoasemalle saapumista sekä tarjoaa ajankohtaista tietoa oman lennon lähdöstä. Näin matkustajat voivat viettää aikansa ennen portille saapumista heille mieluisimmalla tavalla.”
MyFlight-palvelua kehitetään Finaviassa edelleen
”Näemme MyFlightin kiinnostavana lisäpalveluna lentoasemamme matkustajille. Tavoitteenamme on kehittää palvelua matkustajien tarpeiden pohjalta edelleen”, sanoo Anna Tuomi.
Lähde: Finavia