Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Finnair ja Finavia esittelivät 7 uutta Quality Hunteria

Posted on 20.10.201115.1.2019 by Eero Havia

Tarkoituksena parantaa matkustuskokemusta

Finnair ja Finavia valitsivat seitsemän Quality Hunteria, jotka havainnoivat lentämistä ja palvelua parantaakseen matkustuskokemusta. Tämä laadunmetsästäjien joukko matkustaa 20. lokakuuta alkaen kuuden viikon ajan Helsingistä Finnairin yhteyksillä useisiin määränpäihin Euroopassa, Aasiassa ja Yhdysvalloissa. Kahdeksas Quality Hunter valitaan keskusteluun osallistuvan yleisön joukosta.

Finnair ja Finavia valitsivat seitsemän laaduntarkkailijaa, Quality Hunteria, yli 2000:n eri puolilta maailmaa saapuneen hakemuksen joukosta. Hunterit tuovat julkiseen keskusteluun uusia ehdotuksia lentomatkustamisen kehittämiseksi. Jokainen laaduntarkkailija seuraa omaa, hänelle valittua aihepiiriä, arvioi ja raportoi kokemuksistaan ja kehittämiskohteistaan Quality Hunters 2 -kotisivuilla osoitteessa www.qualityhunters2.com. Quality Hunterit matkustavat 20.10. – 1.12. välisenä aikana eri puolille maailmaa.

Valitut seitsemän Quality Hunteria ovat israelilainen Yuval Golan, tanskalainen Mette Frøkjær Hansen, saksalainen Tomas Spohn, ruotsalainen Sanjoo Malhotra, ranskalainen Francoise Lin, japanilainen Asami Nagai sekä New Yorkissa asuva suomalainen Mirva Lempiäinen. Ryhmä tulee vahvistumaan vielä yhdellä jäsenellä: Quality Hunterit valitsevat keskusteluun osallistuvan yleisön jäsenistä yhden mukaansa laadunmetsästäjien riveihin.

”Haluamme kehittää palveluamme jatkuvasti ja tarjota asiakkaillemme mielenrauhaa ja huolenpitoa matkan jokaisessa vaiheessa. Quality Huntereiden tehtävänä on tunnistaa kehittämiskohteita, mutta myös löytää niihin sellaisia ratkaisuja, jotka voidaan toteuttaa ja parantaa siten asiakkaiden matkustuskokemusta”, kertoo Finnairin markkinointipäällikkö Antti Nieminen.

”Matkustaessaan Quality Hunterit havainnoivat ja mittaavat asiakastyytyväisyyttä kestävällä ja jatkuvalla tavalla. Odotamme innolla, mitä hunterit saavat selville, ja jatkamme laadusta keskustelua siitä eteenpäin”, sanoo Finavian Customer Experience Manager Johanna Metsälä.

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • EU:n liikenneministerit sopuun lentomatkustajien oikeuksista 8.6.2025
  • Espanjalaisen ruokakulttuurin päivää vietettiin Helsingissä 7.6.2025
  • Viking Line konseptoi maailman suurimman sähköisen matkustaja-autolautan 7.6.2025
  • Lentoliikennettä riivaavat lakot horjuttavat suomalaista matkailualaa 6.6.2025
  • Kysyntä talven Alppi-matkoille vahvaa 6.6.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus