Kanta-asiakkuus aktivoitava etujen saamiseksi
Finnair ja Stockmann aloittavat yhteistyön: asiakkaat, jotka kuuluvat molempien yhtiöiden kanta-asiakasohjelmiin, ansaitsevat jatkossa Finnair Plus -pisteitä Stockmannilla tehdyistä ostoksista Suomessa. Yhteistyön seuraavassa, alkukesällä 2015 alkavassa vaiheessa Finnair Plus -pisteitä voi käyttää myös ostoksiin Suomen Stockmann-tavarataloissa.
”Finnair Plus -ohjelman etuja laajentamalla haluamme tarjota meille tärkeille kanta-asiakkaille lisää mahdollisuuksia ansaita ja käyttää pisteitä. Laatua ja erinomaista palvelua edustava Stockmann on meille luonteva yhteistyökumppani”, sanoo Finnair Plus -ohjelmasta vastaava johtaja Johanna Jäkälä.
Stockmannin kanta-asiakkuusohjelmaa uudistetaan osana Stockmannin uutta strategiaa. ”Haluamme tarjota asiakkaillemme ostoselämyksen, joka perustuu alan parhaaseen palveluun, ajanmukaiseen brändien ja tyylien valikoimaan sekä palkitsevaan kanta-asiakkuuteen”, kertoo Stockmannin vt. markkinointijohtaja Satu Tuikkanen. ”Stockmannin ja Finnair Plus -ohjelman yhteistyö on askel kohti kannattavampaa kanta-asiakkuutta. Yhteistyö tarjoaa kanta-asiakkaillemme monia uusia mahdollisuuksia. Stockmann-ostoksista kertyviä Finnair Plus -pisteitä voi käyttää nyt heti esimerkiksi Finnairin lentoihin. Kesällä pisteillä voi myös maksaa tavarataloissamme.”
Etujen saamiseksi Finnair Plus -jäsenten ja Stockmannin kanta-asiakkaiden pitää aktivoida korttinsa osoitteessa www.stockmann.com/finnair, jonka jälkeen Stockmannin jäsenrekisteriin tulee tieto Finnair Plus -numerosta ja Finnair Plus -järjestelmään tieto Stockmannin kanta-asiakkuudesta. Sivuston kautta voi myös liittyä molempien yhtiöiden kanta-asiakasohjelmiin.