Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Finnairin ja UNICEFin kampanjointi oli taas menestys

Posted on 30.1.201215.1.2019 by Eero Havia

Change for Good toi lähes € 60 000 Intian lasten hyväksi

Finnairin ja Suomen UNICEFin Change for Good -kampanjan keräyssumma ylsi tällä kertaa lähes 60 000 euroon. Jo 16 vuotta joulunaikaan lähes kaikilla Finnairin ulkomaanlennoilla toteutettu kampanja on tuottanut yhteensä yli miljoonan UNICEFin työhön, tarkalleen ottaen 1 105 040 euroa.

Kampanjakohteena jatkoi UNICEFin Puhdas vesi ja ympäristö Intian lapsille -ohjelma kolmatta vuotta. Ohjelman avulla on parannettu sanitaatiopuitteita ja opetettu hygieniaosaamista yhteensä 1829 koulussa. Lapset ovat esimerkiksi oppineet käsienpesun merkityksestä ja puhtaan käsihygienian edellytyksiä on parannettu. Projektin alussa 15 prosentissa kouluista oli käsienpesupiste. Ohjelman myötä tämä luku on kasvanut 91 prosenttiin.

”Lämmin kiitos asiakkaillemme, henkilökunnallemme ja yhteistyökumppaneillemme, jotka osallistuivat keräyksen toteuttamiseen. Tulos on hieno ja kertoo ihmisten sitoutumisesta kampanjaan haasteellisista ajoista huolimatta”, Finnairin viestintä- ja yhteiskuntavastuujohtaja Arja Suominen kiittää.

Tämän vuoden keräykseen lisättiin uutena elementtinä Finnair Plus -pisteiden lahjoitusmahdollisuus Suomen UNICEFin hyväksi. Pisteitä on tähän mennessä kertynyt yli kolme miljoonaa.

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Espanjalaisen ruokakulttuurin päivää vietettiin Helsingissä 7.6.2025
  • Viking Line konseptoi maailman suurimman sähköisen matkustaja-autolautan 7.6.2025
  • Lentoliikennettä riivaavat lakot horjuttavat suomalaista matkailualaa 6.6.2025
  • Kysyntä talven Alppi-matkoille vahvaa 6.6.2025
  • Da Vinci Genius -näyttely Tallinnan Telliskivessä on upea interaktiivinen elämys 5.6.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus