Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Finncomm uudistaa lentolippujensa hinnoittelun

Posted on 16.12.20085.1.2019 by Eero Havia

Tavoitteena laajentaa asiakaskuntaa

Finncomm Airlines siirtyy Suomessa lentomatkojen myynnissä kokonaan yhdensuuntaiseen hinnoitteluun. Tähän saakka halvimmissa hinnoissa on ollut meno-paluuvaatimus, osassa hintoja myös ennakko-ostoehtoja. Nyt nämä rajoitukset poistuvat. Matkustaja voi tehdä itse päätöksensä, millä lipputyypillä haluaa matkustaa. Uusilla hinnoilla voi matkustaa 5.1.2009 alkaen.

Uusi hinnoittelu muodostuu kolmesta tuoteperheestä:

FLEX on monipuolisin. Siihen voi tehdä muutoksia ilman rajoituksia ja lisämaksuja. Myös varatun matkan peruuntuessa saa täyden takaisinmaksun.

EASY on edellistä edullisempi. Siinä varauksen muutos on maksullinen.

SMART on halpalentokonseptin mukainen lippu, jota ei voi muuttaa eikä siinä ole takaisinmaksua. Smart-hinnat alkavat 39 eurosta.

Finncomm Airlinesin tavoitteena on hintauudistuksen kautta löytää uutta asiakaskuntaa myös yksityismatkustajista. Finncomm on budjetoinut vuodelle 2009 kasvua sekä liikevaihtoon että matkustajamäärään – huolimatta päällekäyvästä talouden taantumasta. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Aamukahvit

Uusimmat artikkelit

  • Hotel Kämpin laajennusosa on valmis 22.5.2025
  • Turkkilaisen keittiön makujen viikko käynnistyi 21.5.2025
  • Tilastokeskus: Matkailun kokonaiskysyntä Suomessa 16,6 miljardia euroa 21.5.2025
  • Finnair suunnittelee ennätysmäärän Lapin-lentoja ensi talvena 20.5.2025
  • Finnairin matkustamohenkilöstön työehtoihin neuvottelutulos 19.5.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus