Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Finnlinesin matkustajaliikenne vahvisti organisaatiotaan

Posted on 4.8.201630.12.2018 by Eero Havia

Marjaana Saurila aloitti markkinointipäällikkönä

Finnlines Passenger Servicen markkinointipäälliköksi on nimetty 20. kesäkuuta alkaen Marjaana Saurila.

Hän vastaa kokonaisvaltaisesti Finnlinesin matkustajaliikenteen markkinoinnista, sen suunnittelusta ja toteutuksesta yhteistyössä Suomessa, Saksassa ja Ruotsissa toimivien markkinointitiimien kanssa. Toimenkuvaan kuuluu myös matkustajaliikenteen mediakontaktien hoito.

Digitaalisen markkinoinnin vastuuhenkilönä ja osana matkustajaliikenteen markkinointitiimiä on 13. kesäkuuta aloittanut Päivi Kokko.

Krista Orvomaa jatkaa myyntipäällikkönä ja -tiimin vetäjänä. Hänen vastuualueeseensa kuuluvat kokonaisvaltaisesti niin matkustajaliikenteen matkatoimisto- kuin yhdistyssopimukset ja myynti.

Matkustajaliikenteen palvelupäällikkönä toimii edelleen Kristiina Uppala. Hän vastaa, kehittää ja konseptoi niin maissa olevia myyntipalvelu- ja check-in -toimintoja kuin laivojen matkustajapalveluja.

Kaikki kolme raportoivat matkustajaliikenteen johtajalle Kielo Vesikolle.

(EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Finnairin lentäjiä koskevissa neuvotteluissa neuvottelutulos 8.6.2025
  • EU:n liikenneministerit sopuun lentomatkustajien oikeuksista 8.6.2025
  • Espanjalaisen ruokakulttuurin päivää vietettiin Helsingissä 7.6.2025
  • Viking Line konseptoi maailman suurimman sähköisen matkustaja-autolautan 7.6.2025
  • Lentoliikennettä riivaavat lakot horjuttavat suomalaista matkailualaa 6.6.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus