Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Finnlinesin matkustajaliikenne vahvisti organisaatiotaan

Posted on 4.8.201630.12.2018 by Eero Havia

Marjaana Saurila aloitti markkinointipäällikkönä

Finnlines Passenger Servicen markkinointipäälliköksi on nimetty 20. kesäkuuta alkaen Marjaana Saurila.

Hän vastaa kokonaisvaltaisesti Finnlinesin matkustajaliikenteen markkinoinnista, sen suunnittelusta ja toteutuksesta yhteistyössä Suomessa, Saksassa ja Ruotsissa toimivien markkinointitiimien kanssa. Toimenkuvaan kuuluu myös matkustajaliikenteen mediakontaktien hoito.

Digitaalisen markkinoinnin vastuuhenkilönä ja osana matkustajaliikenteen markkinointitiimiä on 13. kesäkuuta aloittanut Päivi Kokko.

Krista Orvomaa jatkaa myyntipäällikkönä ja -tiimin vetäjänä. Hänen vastuualueeseensa kuuluvat kokonaisvaltaisesti niin matkustajaliikenteen matkatoimisto- kuin yhdistyssopimukset ja myynti.

Matkustajaliikenteen palvelupäällikkönä toimii edelleen Kristiina Uppala. Hän vastaa, kehittää ja konseptoi niin maissa olevia myyntipalvelu- ja check-in -toimintoja kuin laivojen matkustajapalveluja.

Kaikki kolme raportoivat matkustajaliikenteen johtajalle Kielo Vesikolle.

(EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • ”Alkoholiveron kiristäminen kasvattaa alkoholin matkustajatuontia” 13.5.2025
  • Koli ja Pielisen Karjala ovat nyt ”Myyttinen Suomi” 12.5.2025
  • Taitaja2025-tapahtuma järjestettiin Turussa 5.−8.5.2025 – mukana matkailuala 11.5.2025
  • LYGG:n emoyhtiö FlyMaas Oy hakeutui konkurssiin 10.5.2025
  • Ehdokkaiden asettaminen 2025 Finnish Travel Galan palkintokategorioihin on alkanut 10.5.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus