Kesäkaudella 19 Blue Village Family Life perhehotellia
Vuoden 2015 päätteeksi Finnmatkat panostaa perhehotelleihin. Investointi nostaa matkanjärjestäjän ykköseksi perhehotellien määrän suhteen.
Finnmatkat avaa 10 uutta hotellia. Tulevalla vuoden 2016 kesäkaudella Finnmatkojen valikoimassa on näin ollen yhteensä 19 perheille suunnattua konseptihotellia, joita kutsutaan nimellä Blue Village Family Life.
”Meillä on suurenmoinen vuosi takana ja sen vuoksi päätimme sijoittaa tulevaisuuteen. Luotamme vahvasti siihen, että erityisesti lapsiperheitä kiinnostaa uudentyyppinen hotelli, jossa on ajateltu kaikkea”, sanoo Finnmatkojen viestintäpäällikkö, Julia Melnik.
Finnmatkojen emoyhtiö TUI ilmoitti äskettäin tuloksestaan: tulos ennen veroja kasvoi 22,9 prosenttia 1,1 miljardiin ja liikevaihto 8 prosentilla 20 miljardiin euroon. Näin ollen sijoituksella Suomen markkinoille on vakaa pohja.
Hotelli – uusi kohde
”Näemme uuden trendin, jonka mukaan ihmiset valitsevat lomansa hotellin palvelujen eikä sijainnin perusteella, mikä poikkeaa täysin perinteisestä tavasta ymmärtää matkailumarkkinoita. Siksi solmimme sopimukset perheille suunnattujen konseptihotellien kanssa yksinoikeudella”, kertoo Melnik.
Vuonna 2016 Finnmatkat odottaa perheille suunnattujen konseptihotellien varausten kasvavan 20 %, mikä puhuu kasvavan trendin puolesta. Kaikissa hotelleissa on tarjolla Bamseklubi-lastenkerho, Les Mills -ryhmäliikuntatunteja, erikokoisia uima-altaita sekä á la carte – ja buffetravintoloita.
Finnmatkojen 19 Blue Village Family Life -hotellia sijaitsevat:
Kos, Kreikka (uusi)
Korfu, Kreikka (uusi)
Zakynthos, Kreikka (uusi)
Side, Turkki (uusi)
Bodrum, Turkki (uusi)
Marmaris, Turkki (uusi)
Menorca, Espanja (uusi)
Cala Bona, Mallorca (uusi)
Sardinia, Italia
Nissi Beach, Kypros
Fig Tree Bay, Kypros
Antalya, Turkki