Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Finnmatkojen verkkostrategia palkittiin SIME:ssä

Posted on 24.11.200622.1.2019 by Eero Havia

Satama Interactive kehittämisyhteistyössä

Finnmatkat ja sen verkkostrategian yhteistyökumppani Satama Interactive palkittiin Scandinavian Interactive Media Event (SIME) -internetkonferenssissa Paras internetstrategia -sarjan voittajana. Finnmatkat oli kilpailun ainoa suomalaisyritys ja jätti taakseen mm. hakukoneyhtiö Googlen sekä mediajätti Schibstedin.

Voiton perusteluksi mainitaan perinteisin liiketoiminnan muuttaminen internetin keinoin tapahtuvaksi. Palkittuun kokonaisuuteen kuuluivat finnmatkat.fi -sivuston kehittämisen lisäksi markkinointi, asiakaskommunikointi, organisaation ja prosessien uudistaminen sekä raportointi.

”Onnistumista on siivittänyt henkilökunnan ottaminen alusta saakka mukaan prosessiin”, sanoo Finnmatkojen toimitusjohtaja Riitta Vermas. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Espanjalaisen ruokakulttuurin päivää vietettiin Helsingissä 7.6.2025
  • Viking Line konseptoi maailman suurimman sähköisen matkustaja-autolautan 7.6.2025
  • Lentoliikennettä riivaavat lakot horjuttavat suomalaista matkailualaa 6.6.2025
  • Kysyntä talven Alppi-matkoille vahvaa 6.6.2025
  • Da Vinci Genius -näyttely Tallinnan Telliskivessä on upea interaktiivinen elämys 5.6.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus