Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Fritidsresor- ja Hasse-tuotemerkit yhdistetään Finnmatkoihin

Posted on 19.1.200221.1.2019 by Eero Havia


Finnmatkojen uusi visuaalinen ilme esiteltiin Matka 2002 -messuilla

Oy TIH Finland Ab:n matkanjärjestäjät yhdistyvät yksiin kansiin, kun Hasse ensi kesäohjelmasta ja Fritidsresor seuraavasta talviohjelmasta alkaen yhdistyvät Finnmatkojen tuotemerkin alle. Myös ryhmään kuuluva Tema Toursin kiertomatkatuotanto sekä Finnmatkat Golf markkinoidaan talviohjelmasta 2002/2003 alkaen Finnmatkojen esitteessä.

Matka 2002 -messuilla julkistetussa Finnmatkojen uudessa hymyä kuvaavassa logossa on piilotettuna saksalaisen omistajakonsernin Preussag AG:n kärkimatkanjärjestäjän TUI:n kirjaimet. Hasse, Finnmatkat ja Fritidsresor ovat olleet lähes kaksi vuotta saksalaisjätti Preussagin omistuksessa.

Lentäen tehdyistä valmismatkoista leijonan osa on jatkossa kolmen konsernin yhtä monen tuotemerkin hallussa. Preussagin Finnmatkat, Finnair -konsernin Aurinkomatkat ja MyTravel Groupin Tjäreborg hallitsevat tätä nykyä runsaan 900 000 vuotuisen lentovalmismatkan markkinoita. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Taitaja2025-tapahtuma järjestettiin Turussa 5.−8.5.2025 – mukana matkailuala 11.5.2025
  • LYGG:n emoyhtiö FlyMaas Oy hakeutui konkurssiin 10.5.2025
  • Ehdokkaiden asettaminen 2025 Finnish Travel Galan palkintokategorioihin on alkanut 10.5.2025
  • Saariston Rengastie avautuu – kausi pidempi kuin koskaan 9.5.2025
  • Helsinkiin odotetaan vilkasta matkailukesää 8.5.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus