Helsingin Messukeskus järjestää uuden pikaruoka-, elintarvike-, hotelli- ja ravintola-alan ammattilaisille suunnatun TastePro-tapahtuman keväällä 2027. Uuden tapahtuman myynti on juuri käynnistynyt. Ensimmäinen TastePro avaa ovensa 7.–8. huhtikuuta 2027. |
Myyntitapahtuma TastePro tarjoaa tehokkaan mahdollisuuden kohtaamisiin ja verkostoitumiseen yrityksille ja alan ammattilaisille. TastePro täydentää Messukeskuksen ruokatapahtumien tuoteperhettä, ja se järjestetään vuorovuosin Gastro Helsinki -messujen kanssa. TastePro perustuu ketterään, tehokkaaseen ja vaikuttavaan osallistumistapaan, jossa minimoidaan näytteilleasettajalta vaadittava ennakkovalmistelu ja maksimoidaan mahdollisuus tuloksentekoon. ”Yrityksen tarvitsee vain ilmoittaa haluamansa osastokoko ja toimittaa meille brändimateriaalinsa, minkä jälkeen me työstämme asiakkaalle valmiin smart booth -osaston. Näin jokainen TasteProssa esittäytyvä yritys pääsee heti keskittymään olennaiseen: kaupantekoon, liidien keräämiseen ja tapaamisiin juuri oikeiden ammattilaisten kanssa”, sanoo tapahtumasta vastaava liiketoimintapäällikkö Noora Haatainen. Osastokattauksen lisäksi TastePro tarjoaa vierailleen herkullista ja houkuttelevaa ohjelmaa: inspiroivia keskusteluja, uusimpia innovaatioita ja teknologioita sekä mahdollisuuden verkostoitua alan huippujen kanssa. Päälavalla nähdään mielenkiintoisia esityksiä ja paneelikeskusteluja. Lisäksi TasteProssa avautuvat Wine, Beer & Spirits, Innovations ja Food Lab -teema-alueet, joissa esitellään alan uusimpia tuotteita ja ratkaisuja. TastePro tarjoaa yrityksille myös mahdollisuuden ohjelmakumppanuuteen. TastePro on Helsingin Messukeskuksen omaa tuotantoa. Messukeskus on Suomen suurin tapahtumatalo, joka tunnetaan laajasta toimialatuntemuksestaan, tehokkaasta markkinoinnistaan ja vastuullisista, sertifoiduista toimintatavoistaan.Tapahtuman myynti on jo käynnissä ja Early bird -osallistumisetu yrityksille voimassa vuoden 2024 loppuun saakka. Lähde: Messukeskus |