Hotelli jättää Best Western -ketjun
Hyvinvointimatkailu näyttää kasvavan globaalisti ja kokonaisvaltaisesti, kun terveys ja hyvinvointi ohjaavat kuluttajan päätöksiä tuotteiden ja palveluiden valinnassa. LOHAS-kuluttajat (Lifestyles of Health and Sustainability) ovat eettiseen, ekologiseen ja terveelliseen kuluttamiseen keskittyviä asiakkaita. Hotel Haaga Central Park Helsingin keskuspuiston laidalla vastaa laajentuvaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointimatkailukysyntään niin majoitus-, kokous- kuin tapahtumamarkkinassakin 27.5.2017 alkaen.
Kahdenkymmenen Best Western -vuoden jälkeen Hotel Haaga irtautuu amerikkalaisesta ketjusta ja lähtee kulkemaan omaa itsenäistä polkuaan. Tämä polku kulkee vahvasti suomalaisessa metsässä, joka avautuu hotellin ikkunoista Helsingin keskuspuistoon: ladut, lenkkipolut ja urheilupuisto, Maunulan saarnimetsät ja pähkinäpensaslehdot sekä keväiset valkovuokot.
”Hotelli on suunniteltu sinulle joka haluat kulkea omia polkujasi, asua rennosti ja kodikkaasti. Energiaa ja jaksamista saat kuntosalilta, fustrasta, personal trainerilta tai wellness-studion ryhmäliikunnasta. Elämä ei ole pelkkää suorittamista – kauneushoitola, hieroja, suomalainen sauna ja kaupungin pisin hotelliuima-allas ovat valmiina palvelukseen. Kartat, fillarit ja kävelysauvat odottavat hotellissa”, kertoo toimitusjohtaja Päivi Laine. ”Green Key -hotellina olemme sitoutuneet noudattamaan kansainvälisen Green Key -ohjelman 60 ympäristökriteeriä, ja ravintolamme kuuluu Portaat Luomuun -ohjelmaan. Emme ole siis vihreä jatkossa vain ulkoisesti, vaan myös sisäisesti”, jatkaa Laine. ”Vuonna 1969 toimintansa aloittanut Hotel Haaga palaa juurilleen ja jatkaa itsenäisenä ja yksilöllisenä hotellina. Toukokuusta 2017 uusi nimemme on Hotel Haaga Central Park.”
(EH)