Mika D. Rubanovitsch johtamaan uutta ZON-yhtiötä.
Vuodesta 1998 internetissä välittämiensä kotimaan hotellien rinnalle Hotelzon (ent. Hotel Marketing) tuo markkinoille oman kansainvälisen hotellien netti- ja mobiilipohjaisen reaaliaikaisen varausjärjestelmän. Se on suunnattu yritysten liikematkustajien tarpeisiin.
Kotimaan hotellien kokemukset ovat Hotelzonin kehitystyön pohjana. Järjestelmän tarjonnassa on n. 40 000 hotellia ympäri maailman ja myöhemmin kuluvan vuoden mittaan yhtiöstä kerrotaan määrän nousevan jopa 50 000:een. Järjestelmä on jo ollut kymmenen suomalaisen yhtiön pilottikäytössä ja ensimmäinen ulkomainen käyttäjä on jo löytynyt Irlannista.
Hotelzon Internationalin hotelleille, liikematkustajille ja yrityksille tarjoama palvelu perustuu yhtiön kehittämään pollaustekniikkaan, jonka ansiosta varausjärjestelmä aina tarjoaa tuoreen tiedon hotellien varaustilanteesta ja hintatarjouksista sekä sopimushinnoista asiakasprofiilin mukaisesti. Hotellivaraaja voi tehdä huonevarauksen joko netissä tai moliibilaitteella ja tarvittaessa myöhemmin muuttaa sitä matkapuhelimella.
Kansainvälinen varausjärjestelmä eriytetään omaksi yhtiökseen, jonka toimitusjohtajana 1.3. aloitti KTM Mika D. Rubanovitsch,33. Hän on ennen tätä tehtävää toiminut LetsBuyIt.com:in Euroopan kategoriajohtajana. Teknologiajohtajaksi on nimitetty KTM Ville Valorinta, 31. (EH)