Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Ida Toikka-Everi markkinointijohtajaksi Eckerö Lineen

Posted on 5.5.20097.1.2019 by Eero Havia

Uusi työ käynnistyy 8. toukokuuta

Varustamotoimialalla hyvin tunnettu Ida Toikka-Everi on nimitetty Helsinki–Tallinna-reitillä liikennöivän Eckerö Linen myynti- ja markkinointijohtajaksi sekä johtoryhmän jäseneksi.

Ida Toikka-Everi on viimeksi toiminut Superseacat Oy:n kaupallisista toiminnoista vastaavana johtajana sekä johtoryhmän jäsenenä. Ennen Superseacatia hän oli Silja Linen palveluksessa erilaisissa myynnin ja markkinoinnin tehtävissä yli kymmenen vuotta.

”Ida Toikka-Everin päätös liittyä Eckerö Linen organisaatioon osoittaa, että alan ammattilaiset uskovat Eckerö Linen muista toimijoista poikkeavaan konseptiin ja yhtiön tulevaisuuteen”, sanoo Eckerö Linen toimitusjohtaja David Lindström tyytyväisenä.

”Vakavaraisella Eckerö Linella on hyvä positio kilpaillulla reitillä. Yhtiön markkinaosuuden ja tunnettuuden eteen on tehty paljon työtä. Henkilökunta on panostanut hyvään ja luotettavaan palveluun ja ottanut huomioon asiakkaiden toiveet. m/s Nordlandialla on uskollinen asiakaskunta, joka arvostaa suomalaisen laivan tarjoamia palveluita. On todella mukavaa päästä mukaan tähän”, kertoo Ida Toikka-Everi.

Ida Toikka-Everi uskoo sekä Eckerö Linen että Helsinki–Tallinna-reitin tulevaisuuteen.

”Sijaintimme takia meillä suomalaisilla on hyvin erityinen suhde laivamatkailuun. Virossa tehdään paljon töitä matkailun edistämiseksi, ja Viro on houkutteleva ja edullinen matkakohde myös tulevaisuudessa”, Toikka-Everi toteaa optimistisena.

Ida Toikka-Everi aloittaa Eckerö Linen myynti- ja markkinointijohtajana 8. toukokuuta.

Eckerö Linen m/s Nordlandia on tänä vuonna ollut telakalla, jolloin muun muassa kaikki hytit ja hyttikäytävät uusittiin. Tästä huolimatta yhtiö kuljetti tammi-huhtikuun aikana ainoastaan 8 prosenttia vähemmän matkustajia kuin vastaavana aikana 2008. Eckerö Linen päätuotteen eli päiväristeilyjen kysyntä on kasvanut peräti 13 prosenttia ja huhtikuussa matkustajien kokonaismääräkin oli 11 prosenttia suurempi kuin vuonna 2008.

”Alkuvuoden luvut osoittavat, että matkustajat arvostavat perinteistä, aitoa suomalaista risteilytuotetta”, toimitusjohtaja David Lindström toteaa. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Taitaja2025-tapahtuma järjestettiin Turussa 5.−8.5.2025 – mukana matkailuala 11.5.2025
  • LYGG:n emoyhtiö FlyMaas Oy hakeutui konkurssiin 10.5.2025
  • Ehdokkaiden asettaminen 2025 Finnish Travel Galan palkintokategorioihin on alkanut 10.5.2025
  • Saariston Rengastie avautuu – kausi pidempi kuin koskaan 9.5.2025
  • Helsinkiin odotetaan vilkasta matkailukesää 8.5.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus