Lisäarvoa asiakastapaamisten laatuun
Helsinkiläinen Inna-Pirjetta Lahti on perustanut maamme ensimmäisen asiakaskohtaamisten laatuun keskittyvän yrityksen. Kohtaamistoimisto Innastus Oy:n tavoitteena on auttaa yrityksiä saamaan parempia tuloksia asiakaskohtaamisista luomalla innostusta ja edellytyksiä onnistuneisiin asiakastapaamisiin.
”Aidot kasvokkain tapahtuvat kohtaamiset asiakkaiden ja sidosryhmien välillä ovat edelleen tärkeitä vaikka yhteydenpito ja yritystoiminta ovat siirtyneet yhä enemmän verkkoon ja sähköisiin medioihin”, sanoo Inna-Pirjetta Lahti. ”Haluan parantaa kasvokkain tapahtuvien kohtaamisten tehoa ja sitoa ne entistä tiiviimmin myös sosiaalisen median kanaviin niin ennen kohtaamisia, niiden aikana kuin niiden jälkeenkin.”
Kohtaamistoimisto Innastus tarjoaa asiakkailleen ideointia, suunnittelua, projektinjohtoa sekä valmennusta yhdistettynä monipuolisiin markkinointiviestinnän keinoihin. Yksi toimiston tiiviistä yhteistyökumppaneista on Suomen Messut, jonka palveluksessa Inna-Pirjetta Lahti työskenteli yli 10 vuotta. Innastus rakentaa seuraaville Matkamessuille kansainvälisten matkailubloggaajien ohjelmaa ja on mukana kehittämässä uusia kohtaamisratkaisuja juuri uudistetun Messukeskuksen eri kohderyhmille.
Kohtaamistoimiston muita asiakkaita ovat mm. laadukkaisiin painotuotteisiin erikoistunut painotalo Erweko, tapahtumatuotantotoimisto Funmedia, erikoismatkojen järjestämisen asiantuntija Suomi Seuran Matkatoimisto sekä seikkailija, löytöretkeilijä Patrick ”Pata” Degerman.
Kohtaamistoimisto Innastuksen omistaja ja toimitusjohtaja Inna-Pirjetta Lahti on viestinnän ja elämysmarkkinoinnin ammattilainen ja matkakirjoittaja, jonka esikoiskirja Lapsiperheen matkakäsikirja julkaistiin viime vuonna (WSOY).
39-vuotias Lahti on koulutukseltaan valtiotieteiden maisteri.
Innastus Oy on mukana Aalto Yliopiston Protomo -yrityskiihdyttämössä, joka tarjoaa uudelle yritykselle tilaisuuksia verkostoitumiseen, tutkimukseen ja kansainvälistymismahdollisuuksien kartoittamiseen.