Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Itsepalvelu Quick Boarding Lufthansan e-lipuilla

Posted on 12.3.20084.1.2019 by Eero Havia

Henkilökohtainen avustaja 1. luokan matkustajille

Lufthansa (LH) avaa uusia palvelukäytäntöjä.

Yhtiö on ottanut käyttöön Lufthansa Quick Boarding Gates -portit e-lippumatkustajilleen.

Matkustaja pyyhkäisee lippunsa viivakoodin lukijaan itsepalveluportilla, joka muistuttaa maanalaisista tuttua itsepalveluna toimivaa lipuntarkastusta. Jos istuinnumero on vaihtunut portille ehdittäessä, systeemi kirjoittaa uuden boardingkortin.

Toistaiseksi LH tarjoaa Quick Boardingin osassa Frankfurtin, Munchenin, Berlin-Tegelin, Dusseldorfin, Hanoverin, Hampurin ja Bremenin lentoasemien lähtöportteja.

Lontoon Heathrowlla käyttämässään 2 terminaalissa LH tarjoaa ensimmäisen luokan matkustajilleen henkilökohtaisen avustajan, joka jo lähtöselvityksestä alkaen avustaa matkustajan turvatarkastusten jonojen ohi suoraan loungeen.

Saavuttaessa PA (Personal Assistant) odottaa koneen ovella ja avustaa matkustajan passintarkastusten ja tullin ohi sujuvasti.

Kohtelun saa päivittäin LH:n mukaan noin 50 matkustajaa. Heathrown lisäksi tämä LH:n huippupalvelu on suunnitteilla myös London City Airportiin. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Porin ja MTV:n SuomiAreenassa matkailupäivä torstaina 26. kesäkuuta 24.6.2025
  • Skytrax: Qatar Airways palkittiin jälleen tittelillä ’World’s Best Airline’ 24.6.2025
  • Turkish Airlines solmi Sabren kanssa jakelu- ja NDC-sopimuksen 24.6.2025
  • IAU:n työnseisaukset uhkaavat lentoliikennettä 2., 4. ja 7. heinäkuuta 2025 23.6.2025
  • SAP Finland: Inspiroiva tekoäly & compliance -aamiaistilaisuuden teema 23.6.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus