Ex-Finnair-johtaja hakee uutta näkökulmaa markkinoinnin maailmaan
Jarkko Konttinen siirtyy Miltton-ryhmän markkinointiin keskittyneen tytäryhtiön Miltton Creativen toimitusjohtajaksi ja osakkaaksi.
Jarkko Konttinen on viimeksi toiminut Finnairin markkinointijohtajana, tuotejohtajana, asiakaskokemusjohtajana sekä liiketoimintajohtajana. Hän on myös toiminut Visit Finlandin ja Finland Promotion Boardin johtoryhmissä sekä Oneworld-allianssin markkinointijohdon tehtävissä.
Konttinen korvaa Miltton Creativessa Olli Sirénin, joka jatkaa Milttonin osakkaana ja ottaa entistä laajemman roolin Miltton-ryhmän integroitujen markkinointiviestintäkonseptien kehittämisessä. Nimityksistä kertoi Markkinointi & Mainonta -julkaisu. (EH)