Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Kaj Takolander on nimitetty Viking Linen markkinointijohtajaksi

Posted on 11.9.201421.1.2019 by Eero Havia

Suomen markkinayksikön vetovastuu

Viking Linen Suomen markkinayksikön markkinointijohtajaksi on nimitetty Kaj Takolander. Hänseuraa tehtävässään Anni Kallioniemeä ja ottaa markkinointijohtajavastuun lokakuussa 2014.

Kaj Takolander on viimeksi toiminut Finnlines varustamossa Head of Passenger Marketing, Sales & Customer Service toimessa, kokonaisvastuualueenaan matkustajaliiketoiminta. Ennen sitä hän toimi Copterlinen toimitusjohtajana, Red Bullin Suomen tytäryhtiön toimitusjohtajana ja johtajana Sinebrychoffilla ja vastasi mm Duty Free ja Travel Retail- markkinoista Itämerellä. Kaj toimi Viking Linen myyntipäällikkönä Helsingissä 1988 – 1991.

”Toivotamme Kaj Takolanderin tervetulleeksi – mittavalla alan tuntemuksella ja kokemuksellaan markkinointi- ja myyntitoiminnasta. Hänellä tulee olemaan hyvät mahdollisuudet kehittää Viking Linen nyt jo vahvaa asemaa Suomessa, meidän tärkeintä markkina-aluetta”, sanoo varatoimitusjohtaja Peter Hellgren.

(EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • ”Alkoholiveron kiristäminen kasvattaa alkoholin matkustajatuontia” 13.5.2025
  • Koli ja Pielisen Karjala ovat nyt ”Myyttinen Suomi” 12.5.2025
  • Taitaja2025-tapahtuma järjestettiin Turussa 5.−8.5.2025 – mukana matkailuala 11.5.2025
  • LYGG:n emoyhtiö FlyMaas Oy hakeutui konkurssiin 10.5.2025
  • Ehdokkaiden asettaminen 2025 Finnish Travel Galan palkintokategorioihin on alkanut 10.5.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus