Suomen markkinayksikön vetovastuu
Viking Linen Suomen markkinayksikön markkinointijohtajaksi on nimitetty Kaj Takolander. Hänseuraa tehtävässään Anni Kallioniemeä ja ottaa markkinointijohtajavastuun lokakuussa 2014.
Kaj Takolander on viimeksi toiminut Finnlines varustamossa Head of Passenger Marketing, Sales & Customer Service toimessa, kokonaisvastuualueenaan matkustajaliiketoiminta. Ennen sitä hän toimi Copterlinen toimitusjohtajana, Red Bullin Suomen tytäryhtiön toimitusjohtajana ja johtajana Sinebrychoffilla ja vastasi mm Duty Free ja Travel Retail- markkinoista Itämerellä. Kaj toimi Viking Linen myyntipäällikkönä Helsingissä 1988 – 1991.
”Toivotamme Kaj Takolanderin tervetulleeksi – mittavalla alan tuntemuksella ja kokemuksellaan markkinointi- ja myyntitoiminnasta. Hänellä tulee olemaan hyvät mahdollisuudet kehittää Viking Linen nyt jo vahvaa asemaa Suomessa, meidän tärkeintä markkina-aluetta”, sanoo varatoimitusjohtaja Peter Hellgren.
(EH)