Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Kaleva Travelille Vuoden laatuinnovaatiopalkinto

Posted on 14.11.200822.1.2019 by Eero Havia

”Laadukkaan asiakaspalvelun virtuaalityöskentelymalli”

Kaleva Travel on voittanut Vuoden laatuinnovaatiopalkinnon ensimmäisenä matkailualan toimijana Suomessa. Palkinto myönnettiin Kaleva Travelin kehittämästä ”Laadukkaan asiakaspalvelun virtuaalityöskentelymallista”.

Vuoden laatuinnovaatio -kilpailun järjestää Suomen Laatukeskus tavoitteena lisätä Suomessa syntyvien innovaatioiden määrää ja tasoa. Kilpailulla myös kannustetaan suomalaisia organisaatioita laadun ja toiminnan kehittämiseen.

Kaleva Travelin toimitusjohtaja Virpi Paasonen kerto kehitetyn toimintamallin myötä tehokkuuden parantuneen jopa 25 %.

”Toimeksiantojen hallinta ja sen myötä asiakaspalvelun laatu, mutta myös taloudelliset tulokset ovat parantuneet. Kaleva Travelin myynti om kasvanut kolmen viime vuoden aikana 100 miljoonaa euroa. Viime tilikauden tulos parani 32 %”, sanoo Paaseonen.

Matkaviikko liittyy onnittelijoiden joukkoon Kaleva Travelin saamasta merkittävästä julkisesta tunnustuksesta ja laatupalkinnosta! (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Koli ja Pielisen Karjala ovat nyt ”Myyttinen Suomi” 12.5.2025
  • Taitaja2025-tapahtuma järjestettiin Turussa 5.−8.5.2025 – mukana matkailuala 11.5.2025
  • LYGG:n emoyhtiö FlyMaas Oy hakeutui konkurssiin 10.5.2025
  • Ehdokkaiden asettaminen 2025 Finnish Travel Galan palkintokategorioihin on alkanut 10.5.2025
  • Saariston Rengastie avautuu – kausi pidempi kuin koskaan 9.5.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus