Johtajien rekrytointi käynnistymässä
Kämp Collection Hotels kokoaa alleen hotellikonsernin brändit. Samalla käynnistyy mittava kansainvälinen rekrytointikampanja.
Kämp Collection Hotels käsittää yhdeksän lifestyle- sekä luksushotellia. Kesällä 2017 avautuva St. George lisää portfolion kiinnostavuutta entisestään.
Konserni investoi yhdessä yhteistyökumppaneineen lähes 200 miljoonaa kehityshankkeisiin, jotka ovat osa konsernin kasvustrategiaa. Vetovoimaiset hotellit ovat lisäämässä Helsingin kiinnostavuutta matkailukohteena.
”Jokaisen hotellimme tulee loistaa omana brändinään ja löytää oma asiakaskuntansa, säilyttäen yksilöllisen identiteettinsä. Uusi nimi kuvastaa hyvin sitä mitä olemme: kokoelma ainutlaatuisia ja mielenkiintoisia hotelleja, niin Suomen mittakaavassa kuin kansainvälisestikin”, sanoo toimitusjohtaja Laura Tarkka.
Uuden nimen myötä konserni ottaa käyttöön alkuperäisen, vuodelta 1887 peräisin olevan Kämp-logon.
General Manager -rekrytointikampanja etsii parasta osaamista hotellien johtoon.
Uuden nimen myötä Kämp Collection Hotels aloittaa kansainvälisen sekä poikkeuksellisen mittavan rekrytointikampanjan. Konserni hakee johtajia kaikkiin yhdeksään hotelliinsa nimikkeellä General Manager.