Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Lufthansa lanseeraa uuden Italia -tuotemerkin

Posted on 27.11.20085.1.2019 by Eero Havia

Lufthansan luotettavuutta ja laatua italialaisin maustein

Lufthansa lanseeraa Italiassa tänään 27.11. uuden Lufthansa Italia -brändin. Uudessa lentoyhtiössä on perinteisiä Lufthansa arvoja, luotettavuutta ja laatua italialaisin maustein.

Lufthansa Italia käynnistetään kuuden 138-paikkaisen A319-koneen laivastolla helmikuussa 2009 alkavin lennoin Milanosta. Lufthansa perustaa oman italialaisen lentoyhtiön, jolle se hakee myös oman liikennöintiluvan, Air Operator Certificaten (AOC).

Ensimmäiset lennot lennetään Milanosta (Malpensa) Barcelonaan ja Pariisiin (Charles de Gaulle) 2.2.2009 alkaen.

Neljä viikkoa myöhemmin käynnistyvät Milanosta lennot Brysseliin, Budapestiin, Bukarestiin ja Madridiin. Maaliskuun lopulla kesäaikataulukauden myötä avataan myös Milano – Lontoo (Heathrow) sekä Milano – Lissabon.

Matkustamomiehistöksi Lufthansa palkkaa italialaisia lentoemäntiä ja stuertteja, jotka tarjoilevat italilaisia herkkuja lennoilla. Myös koneiden sisustuksissa pyritään hienostuneesti ilmentämään italialaisuutta. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Finnair jatkaa ostoliikennettä Kajaaniin, Kokkolaan, Kemiin, Jyväskylään ja Joensuuhun helmikuun 2028 loppuun asti 25.6.2025
  • Porin ja MTV:n SuomiAreenassa matkailupäivä torstaina 26. kesäkuuta 24.6.2025
  • Skytrax: Qatar Airways palkittiin jälleen tittelillä ’World’s Best Airline’ 24.6.2025
  • Turkish Airlines solmi Sabren kanssa jakelu- ja NDC-sopimuksen 24.6.2025
  • IAU:n työnseisaukset uhkaavat lentoliikennettä 2., 4. ja 7. heinäkuuta 2025 23.6.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus