Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Lufthansan jalkapallonokat palkittiin

Posted on 7.2.20063.1.2019 by Eero Havia

New York Festival of Advertising arvosti ideaa

Viime elokuusta alkaen 40:n Lufthansan koneen nokkaa on koristanut mustavalkoinen jalkapallokuvio juhlistamassa ensi kesänä Saksassa pelattavia jalkapallon MM-kisoja.

Tämä markkinointi-idea palkittiin New Yorkin tammikuisilla mainosfestivaaleilla hopealla sarjassa ”World Medal for Marketing Effectiveness”.

Kansainvälinen tuomaristo piti ideaa yksinkertaisuudessaan nerokkaana tapana tuoda julki Lufthansan ja jalkapallon välinen yhteys. Lufthansa on Deutsche Fussball Verbundin (Saksan jalkapalloliiton) ja Saksan maajoukkueen virallinen yhteistyökumppani ja tukija.

Jalkapallokuviolla maalattuja koneita on kaikissa Lufthansan konetyypeissä ja sellaisen voi nähdä myös Helsinki-Vantaan lentoasemalla, mistä Lufthansalla on yhteensä seitsemän päivittäistä vuoroa Saksaan. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Matkailuala huolissaan jatkuvien työtaistelutoimien vaikutuksista kesän sesonkiin – ala kiittää lentäjien kiistan ratkeamista 18.6.2025
  • EPSI Rating-tutkimus: Viking Line ykkönen asiakastyytyväisyydessä 18.6.2025
  • Tiina Vesterinen Aurinkomatkojen toimitusjohtajaksi 17.6.2025
  • IAU:n työtaistelutoimet jatkuvat 19.6. – 128 Finnairin lentoa perutaan 17.6.2025
  • Suomi ehkäisee matkailun haittavaikutuksia jo ennakolta 17.6.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus