Messukeskus viettää ensi tammikuussa Matkamessujen 30-vuotisjuhlatapahtumaa
Suomalaisten suosikkimatkakohde Espanja esittelee Messukeskuksessa 21.24.1.2016 järjestettävillä Matkamessuilla lukuisten lomakohteidensa lisäksi muun muassa maan kulttuuria sekä ruoka- ja juomaperinteitä. Messujen partnerimaa toivoo suomalaisten turistien löytävän myös Espanjan vähemmän tunnetut alueet.
Espanjassa voi aistia sekä modernia elämäntapaa että historiallisia perinteitä. Matkamessujen partnerimaa houkuttelee turisteja erityisesti monipuolisuudellaan.
”Espanjalla on tarjottavaa kaikenlaisille matkailijoille, olipa kyseessä sitten perheet, nuoret matkailijat tai vaikkapa seniorit. Espanjasta löytyy edullisia vaihtoehtoja budjettimatkailijoille, mutta myös korkealaatuisia kohteita luksusmatkailusta kiinnostuneille. Espanja on täynnä kontrasteja ja vaihtoehtoja, joten mahdollisuuksia erityyppisille matkoille on rajattomasti”, sanoo Espanjan matkailutoimiston viestintäpäällikkö Irene Pérez Molina.
Partnerimaa on yksi Matkamessujen tärkeimmistä yhteistyökumppaneista. Partneri näkyy ennen messuja useissa eri kanavissa tapahtuman virallisena yhteistyötahona. Messujen aikaan partnerimaa järjestää mm. ohjelmanumeroita tapahtuman päälavalla.
”Tavoitteenamme on saada messuilla näkyvyyttä Espanjalle ja muistuttaa suomalaisia olemassaolostamme. Toivomme myös, että suomalaiset löytäisivät vähemmän tunnetut osat maastamme. Meillä on toki aurinkoa ja rantoja, mutta Espanjasta löytyy myös sisämaan kohteita, joissa voi nauttia upeista maisemista, luonnosta, kulttuurista ja gastronomiasta”, Perez Molina listaa.
Espanja juhlii Matkamessujen kanssa
Matkamessut järjestetään ensi tammikuussa 30. kerran. Juhlavuoden kunniaksi tapahtumaan suunnitellaan sekä messujen historiaan että matkailun tulevaisuuteen katsovaa ohjelmaa.
”Olemme iloisia, että Espanja on messuilla mukana partnerimaana juuri 30-vuotisjuhlavuotenamme. Espanja on suomalaisten kestosuosikki, joten mikä olisikaan mukavampaa kuin juhlistaa Matkamessujen pyöreitä vuosia pitkäaikaisen yhteistyökumppanimme kanssa”, sanoo Matkamessujen myyntipäällikkö Marco Simonen.
(EH)