Blue1:n jatkaa kehittämistyötä nettisivuillaan
Blue1 jatkaa asiakasratkaisujensa kehittämistä ja tuo yhteistyössä Experq:n kanssa matkustajien arviot lentomatkasta näkyviin verkkosivuilleen sekä reaaliaikaisesti että avoimesti.
Blue1:n matkustajien arviot lentomatkan sujuvuudesta ovat nyt tuoreeltaan nähtävillä Blue1:n verkkosivuilla osoitteessa www.blue1.com/passengerpower.
Uusi ja avoin Passenger power -asiakasratkaisu antaa matkustajille heti lennon jälkeen mahdollisuuden vastata saamaansa tekstiviestiin ja antaa arvio matkustuskokemuksestaan. Matkustajien arviot välittyvät lennoittain reaaliaikaisesti ja kattavasti Blue1:n verkkosivuille. Pikapalautekanava antaa tuoretta tietoa Blue1:n tuotteiden ja palveluiden laadusta, niin matkustajille kuin Blue1:lle toiminnan kehittämiseksi.
Passenger power -asiakasratkaisu laajentaa Blue1:n asiakaspalautejärjestelmää ja perustuu innovatiivisen suomalaisyrityksen, Experq:n uuteen, nykyteknologioita uusin keinoin yhdistelevään Mirror-palautejärjestelmään. Passenger power mahdollistaa Blue1:n tuotteiden ja palvelujen kehittämisen entistä laadukkaammin matkustajien toivomaan suuntaan.
Passenger power -asiakasratkaisu on osa Blue1:n palvelukonseptin kokonaisvaltaista kehittämistä palvelumuotoilun keinoin. Blue1 on yksi World Design Capital Helsinki 2012:n pääyhteistyökumppaneista.