”FACE Stockholmin hiusten- ja ihonhoitotuotteet”
Tutkimuksen mukaan 70 % naisista kokisi pakkaamisen helpommaksi, jos he tietäisivät, että hotellihuoneen varusteluun kuuluisi laadukkaat kylpytuotteet. Nyt kaikki Scandicin hotellihuoneet saavat uudet FACE Stockholmin hiusten- ja ihonhoitotuotteet.
Scandic teetti markkinointitutkimusyritys YouGovilla tutkimuksen, jossa tutkittiin naisten matkustustapoja.
Tuoreen tutkimuksen mukaan naiset tutkivat miehiä useammin kylpyhuoneen hotellihuoneeseen saapuessaan. Miesten huomio kiinnittyy puolestaan yleensä sänkyyn. Tutkimuksessa kävi myös ilmi, että suurelle osaa naisista pakkaaminen olisi helpompaa, jos he tietäisivät, että hotellin kylpyhuoneessa olisi laatutuotteita. Naiset eivät yleensä käytä hotellihuoneesta löytyvää saippuaa, shampoota tai vartalovoidetta, vaan ottavat mukaan omansa.
”Siinä vaiheessa olemme onnistuneet hyvin, kun hotellivieraat jättävät runsaslukuiset kylpytuotteensa kotiin, koska tietävät Scandicin hotellihuoneissa olevan laatutuotteita”, kertoo Scandicin markkinointipäällikkö Kati Puukko.
Uudet kylpyhuonetuotteet ovat kehitetty yhteistyössä FACE Stockholmin ja Scandicin kanssa.
Kaikkiin Suomen Scandic-hotellien huoneisiin asennetaan tyylikkäät shampoo-, suihkugeeli- ja käsisaippuapullot. Lisäksi sviitteihin ja superior-huoneisiin tulee hiustenhoitoaine ja vartalovoide. Pullojen muotoilu on minimalistinen ja väritys hillityn mustavalkoinen.
FACE Stockholm on yksi Ruotsin johtavista kosmetiikkaketjuista, ja jopa kuuluisuuksien kuten Madonnan kerrotaan kuuluvan sen käyttäjiin. Ketjun on perustanut Gun Nowak, joka on ollut edistämässä Scandicin uusien tuotteiden kehitystä.
Uusien kylpy- ja ihonhoitotuotteiden sekä niiden pakkausten myötä yhteenlaskettu muovijätteen määrä laskee 21 tonnia vuodessa. Uudet tuotteet ovat osa Scandicin työtä asiakaskokemuksen ja ympäristövastuun kehittämiseksi.