Cumulus-ketjun kanta-asiakkaat saavat edut käyttöönsä kevään aikana
Hotelliyritys Scandic uudistaa kanta-asiakasjärjestelmänsä. Uudistus tuo kanta-asiakkaille oman sovelluksen, uusia yhteistyökumppaneita ja tapoja hyödyntää kanta-asiakaspisteitä. Myös Scandicille Restel-kaupassa siirtyneiden Cumulus-hotellien kanta-asiakkaat saavat Scandic Friends -ohjelman edut käyttöönsä kevään aikana, kun Cumulukset muutetaan Scandic-hotelleiksi.
Scandic Friends -kanta-asiakasjärjestelmä lanseerattiin vuonna 2008. Kanta-asiakasetuja voi käyttää Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa ja Puolassa.
”Kanta-asiakasjärjestelmän tuomat edut ovat tärkeä osa palveluamme. Uudistuksessa tuomme kanta-asiakkaillemme entistä paremmat edut ja kokemukset”, kertoo Scandicin konsernijohtaja Even Frydenberg.
”Asiakkaillemme on tärkeää, että palveluiden käyttö on mahdollisimman helppoa ja sujuvaa. Kanta-asiakasohjelmamme vastaa näihin tarpeisiin. Scandic Friends -etuja voi nyt hyödyntää yhteensä 70 hotellissa ympäri Suomen. Kevään kuluessa myös entisten Cumulus-hotellien kanta-asiakkaat saavat ne käyttöönsä. Olemme kehittäneet kanta-asiakasohjelman, joka aktivoi ja sitouttaa asiakkaitamme sekä vastaa heidän toiveitaan”, kertoo Scandic Suomen kaupallinen johtaja Christian Borg.Kanta-asiakkaat voivat käyttää pisteitään palkintoöihin tai niiden osamaksuksi, maksuvälineenä hotelleissa sekä yhteistyökumppaneiden palveluihin.
Uuden kanta-asiakasohjelman yhteydessä Scandic lanseeraa myös oman sovelluksen, jonka kautta asiakkailla on mahdollisuus varata hotelliöitä parhaimpaan hintaan. Sovelluksessa vieraat voivat hallita hotellivarauksiaan sekä kanta-asiakaspisteitään. Lisäksi sovelluksesta löytyy tietoa ketjun hotelleista. Sen kautta löytyvät helposti esimerkiksi saapumisohjeet, ravintolan menut ja muut palvelut.
Scandic-sovellus on saatavilla App Storesta tai Google Playsta englanniksi, norjaksi, ruotsiksi, saksaksi, suomeksi ja tanskaksi.